Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Restaurang var vidrig , bl a hundar inne och maten fruktansvärd dålig. Plankstek med pulvermos och pulversås med överstekt kött. Rummet OK och ölen och utsikten. Personalem var trevlig. Tyvärr så kan jag icke rekomedera detta hotell trots jättebra läge.

Rumstips: Undvik restaurang och ät pizza på stan eller ta med en macka hemifrån.
Tack 167callea
Anna Danielsbacka, Ägare på Hotell Wettern, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Vi gör all mat från grunden. Mos görs på potatis, smör och grädde. Tråkigt att ni inte uppskattade maten

Omdömet skrevs 23 juli 2021

Ingen AC, dåligt mat, bamba mat, och a la carte ännu sämre !
Katt på restaurang, och högljud spel apparater som stör !
Personnalen verkar inte lyssna, och ingen service !
A la carte måste man gå sjåälv och beställa i baren ! Och detta skulle vra en 4* hotell, rena skämt !

Rumstips: Gå inte ditt !
1  Tack mimits52
Anna Danielsbacka, Ägare på Hotell Wettern, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2021

Omdömet skrevs 21 juli 2021

Utmärkt läge med fin utsikt, hunden var med och trivdes oxå..hudvänligt överallt
Utmärkt läge med tillgång till solstolar utmed sjön . God mat , vi upplebde att vi fick mycket för pengarna. Rekommenderas

Tack annelouisek633

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Hotell Wettern ligger precis vid vattnet och nära fästningen. Från takterassen har man en fantastisk utsikt över en båthamn. Längs vattnet finns bryggor med stolar man kan låna i mån av plats.

Vårt rum var mysigt inrett med kristallkronor och en mysig sittgrupp. Rummet var fräscht och ett stort plus var att man kunde ha fönstren öppna hela natten eftersom vårt rum låg tillräckligt högt upp och det gick att dra för en mygggardin.

Servicen var personlig och avspänd. När de hörde att vi ville ha strawberry daiquiri, vilket inte fanns med på drinklistan, så ordnade de snabbt till en hel kanna som vi fick serverad uppe på takterassen. Det finns ingen taxiverksamhet i Karlsborg, men personalen erbjöd sig att ordna så vi skulle kunna få skjuts dit vi skulle.
Det här hotellet rekommenderar jag varmt och jag kommer gärna hit igen.

Tack Linda S

Omdömet skrevs 19 juli 2021

Nja. Började dåligt med att det saknades tvål på nystädat rum, fixade sig då städaren fanns kvar i korridoren. Frukost och middag ok men småsaker fattades servetter, rena tesilar. Tyvärr kändes det odiskat då glas, karaffer, tallrikar var småfläckigt. Teskedar hade äggrester på.

Tack N9355HZlenaa