Agoda.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Nja. Började dåligt med att det saknades tvål på nystädat rum, fixade sig då städaren fanns kvar i korridoren. Frukost och middag ok men småsaker fattades servetter, rena tesilar. Tyvärr kändes det odiskat då glas, karaffer, tallrikar var småfläckigt. Teskedar hade äggrester på.

Tack N9355HZlenaa
Anna Danielsbacka, Ägare på Hotell Wettern, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2021

Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Bra och fint läge vid Vättern. Ett stort pluss med egen brygga och solstolar samt utlåning av badrock+tofflor. Fint nyrenoverat rum och badrum, dock varmt på natten och tyvärr ingen fläckt till låns. Välstädat och fräscht rum. Trevligt att bubbelvatten fanns till hands i korridoren. Bra att laddare till telefonen fanns till utlåning.
Relativt svårt att få tag på personal, ofta bara en personal med väldigt många uppgifter. Svårt att göra sig förstådd på svenska. Dock trevligt bemötande. Märkligt val av inredningsdetaljer, ingen röd tråd vilket skapar en rörig och billig atmosfär. Mycket utlovas på hotellets hemsida, men som tyvärr inte uppfylls, t.ex relaxavdelelning visar sig vara en bastu. Buffén som ingår i priset är smaklös och torr, men frukosten är helt okej. Lyhört när dörrar stängs. Lite lukt av inpyrd rök i korridoren. Tycker inte att hotellet lever upp till fyra stjärnor och dess höga pris.

2  Tack 35emeliea

Omdömet skrevs 10 juli 2021

Varit här med familj under två nätter och ätit väldigt god mat, mycket att välja på. Både frukost och middag var gott och fräscht.
Servicen väldigt bra.
Städade rum och väldigt sköna sängar.

Rekommenderar detta!

Tack 944joakims

Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Ägare och ledning har en vilja att skapa och och driva ett ett hotell på ett personligt sätt. Strandläget är toppen, nyrenoverade och fräscha rum, strålande bred och bra frukost. Men kvällsmåltiden är tveksam. Måltiden och servering första kvällen var på gränsen till katastrof. Något bättre andra kvällen.

1  Tack JanQv

Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Hade bokat 3 nätter, men fick byta rum sista natten, de skyllde på överbokat!
Ingen ventilation eller fläkt på rummen, så blev jättevarmt.

Ingick frukost och middag. Frukosten var stor och varierande, så + för det.
Middagen var stort -, valde ala cart en kväll. Fick vänta 1 1/2 timme på bord och mat. Sen när maten kom var det torrt, köttet överstekt och segt. Ingen sås och sönderkokta grönsaker, maten var inte ens varm då.

Tack angelicaaT1518OB