Kostnadsfri avbokning till den 21-07-03
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Vi blev väldigt bra bemötta, hunden fick vara med överallt. Frukost god o tillräcklig
Kvällsmaten var husmanskost o helt ok, ville man ha mer så var det bara säga till
Hotellet kan rekommenderas läget var kanon vid stranden och det var nära till fästningen
Sedan låg det ett café, Nymans, vilket vi kan rekommendera också

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Vacation766381
Anna Danielsbacka, Ägare på Hotell Wettern, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Omdömet skrevs 9 januari 2021 från mobil enhet

Jag och min sambo åkte hit och förväntade oss inget. Ett trevligt och personligt hotell med fin utsikt och väldigt centralt placerat.

Vi visste inte riktigt vad vi skulle förvänta oss i matlagning av staden men hotellet stod för en god köttbit med alla illbrhör och en bra bar.

Bra rum och finns parkering!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Philip N

Omdömet skrevs 5 november 2020 från mobil enhet

Efter att ha läst alla negativa omdömen (efter att vi bokat) blev vi glatt överraskade!
+Rena rymliga rum med sköna sängar, morgonrock och tofflor, bubbelvatten att hämta i korridoren, tillgång till kaffe och kaka hela dagen i foajén!
Middagen vällagad båda kvällar, en fisk och en kött med ett litet salladsbord till.
Frukosten innehöll allt man kan önska, bla. varma rätter, smoothie, frukt, möjlighet att steka våfflor mm.
På minussidan, röklukt i korridoren, någon bättre variation på frukostbrödet.
Valde hotellet för närheten till Tivedens nationalpark, där vi tillbringade dagarna i fantastisk natur med fina vandringsleder!

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack annaingridsofia

Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Efter att ha läst recensioner var vi lite betänksamma MEN rummet var ok, trevlig personal särskilt Maria, ok kvällsmat och goda drinkar. Gillade vistelsen riktigt ordentligt. Hotellet ligger precis vid Vänern och fästningen, vilket borde göra en vistelse där på sommaren till succé.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack 101Mari

Omdömet skrevs 29 september 2020 från mobil enhet

Vi var fyra personer som tillbringade två dagar här och trivdes utmärkt! Hotellet ligger fint med närhet till Vättern och Karlsborgs fästning och mycket annat! Trevlig personal, bra mat och ett stort utbud av öl och vin! Fina rum, rent och snyggt. Dessutom trevliga umgängesutrymmen!
Toppen!

Datum för vistelsen: september 2020