Öppet i dag: 11:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
TANDYRESENÄR

Fin natur och ett eldorado för fåglar. Gamla träd i parken.med Lamadjur o Alpackor. Hästar och ... läs mer

Omdömet skrevs 11 juni 2021
billycbxsix
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Fina omgivningar och trädgård

Ett trevligt resemål med både historia, fik, djur och vackra vyer. Vi fikade på fiket. Gick ... läs mer

Omdömet skrevs 14 november 2020
Jenmarand
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 85 omdömen

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Strul i kassan när vi skulle betala entré till parken gav lång väntan.
Restaurangen hade dålig service, fick betala i två omgångar. Överpris för maten (ost/skinkmacka och räkmacka) och fick dessutom byta ostmackan eftersom den hade rutten sallad.
Det kändes osäkert i parken eftersom någon höll på med lerduveskytte - inga avspärrningar/varningsskyltar.
Trädgården är kanske fin när rosorna är i full gång, men nu såg jag mest all kirskål och allt annat ogräs.
6-åringen uppskattade "djurparken".

Datum för upplevelsen: maj 2017
2  Tack annajohanna2017
Omdömet skrevs 18 maj 2017

Hantverksdag med många utställare. Trevlig stämning och man kunde prova på att tex sy och sticka mm. En fika eller en bit mat i cafeterian , ute i solskenet , gjorde dagen till en härlig upplevelse i helhet.

Datum för upplevelsen: maj 2017
1  Tack ThereseM444
Julia B, Ägare på Bosjökloster Slott & Trädgårdar, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2017

Tack och välkommen tillbaka under året! Missa in julmarknaden första adventshelgen.

Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Härligt utflyktsmål. Väldigt vackra omgivningar på Ringsjöns strand. Det blir inte mycket vackrare än såhär.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack RLNHBG
Omdömet skrevs 27 november 2016

Så vackert slott liggandes precis vid Ringsjön. Iadg julmarknad en mängd försäljare med varierande utbud från mat till julbockar

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 18 november 2016

Vi besökte denna underbara plats mitt i den svenska sommaren och blev mycket nöjda med besöket. Naturen runt omkring är fantastiskt vacker och platsen i sig är mycket speciell. Stort plus för alla aktiviteter man kan göra tillsammans med barn. Restaurangen var bra men något dyr.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack 155carolinen