Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline339 US$
eDreams322 US$
FindHotel339 US$
Agoda.com339 US$
Etrip339 US$
Omdömet skrevs 2 juli 2022 från mobil enhet

Efter en lång vandring på Skåneleden kom vi fram till denna unika oas i bokskogen. Vi stannade två nätter och det kan rekommenderas, för då hinner ni med att vandra i de fina omgivningarna och njuta av två nätters sömn i de fantastiska ullhyddorna. Det blev minnesvärda dagar med gott sällskap, god ekologisk mat, matlagning på vedspis och öppen eld, dusch i skogen, vackert inredda hyddor och ett naturnära varande. Sinnena fick vila och det kändes som om tiden stannade. Det var härligt att få återupptäcka naturens ljud, dofter och smaker (smultron vid den gröna vandringsleden runt Vaxsjön t.ex). Bad i Vaxsjön passade perfekt i sommarvärmen. Sist men inte minst måste ullhyddorna nämnas: de var så mysiga, helt unika och att kunna ligga i sängen och titta på bokträden är något man aldrig glömmer. Stort tack för oförglömliga dagar

Rumstips: Rekommenderar den gröna vandringsslingan, gå den motsols. När ni vandrar från naturhotellet till Höörs station, gå den vita Pilgrimsleden.
Datum för vistelsen: juli 2022
Tack annikawilst
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Annika, så härligt att ni hade det fint hos oss! Och stort tack för den väldigt fylliga beskrivningen, det är värdefullt för oss och för andra gäster! Varmt välkomna åter, prova gärna en höstsäsong då, sammetsmörkret, stjärnorna, ljusen och eldarna ger verkligen en annan upplevelse!\camilla

Omdömet skrevs 9 juni 2021

Fantastisk upplevelse -den ultimata avkopplingen i naturen.
Ingen stress nådde till hotellet-en upplevelse man bär med sig länge!!!
Vi kan varmt rekommendera en vistelse.
Spännande att få en korg med råvaror inför middagen och efter någon timme avnjöt vi en god tvårätters.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack jeppssonberit
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2021

Så härligt att höra att ni hade det fint hos oss Berit och Krister - och varmt välkomna att prova en annan årstid, det är nästan helt och hållet olika upplevelser!

Omdömet skrevs 31 maj 2021 från mobil enhet

Underbart att landa i grönskan och tystnaden med god mat och gott folk!
Fina råvaror och gemytlig matlagning runt eldstaden.
Jag sov som en prinsessa utan ärta
Nästa vår blir det minst två nätter.
Missa inte detta!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack E852CHtinan
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2021

Så härlig beskrivning av samvaron på Nyrups Naturhotell, varmt välkommen igen - och ja precis, två nätter ger en helt annan dimension åt upplevelse, det är därför vi rekommenderar det som bas. En natt är också härligt, men två nätter ger en extra höjd åt vistelsen

Omdömet skrevs 27 maj 2021

Perfekt upplevelse för födelsefirning med flera generationer. Alla tyckte det var så mysigt och då spände vi mellan ålder 7-80 år. Camilla har redan från början verkligen varit en klippa i hjälp med bokning med mera. Esther var där och tog emot oss på bästa vis. Fräscht och fint och maten blev supergod. Detta var verkligen perfekt. Tack!!!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Lotta Ö
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2021

Hej Lotta, så härligt att höra att ni hade en fin upplevelse och att alla generationer trivdes! Och den gemensamma matlagningen brukar vara en fantastisk upplevelse när alla hjälps åt Vi smög ju in och kikade på en av kaminerna som strulade och hörde att ni hade det trevligt inne i samlingsyllehyddan Älvan

Vart välkomna åter, tänk på att alla årstider verkligen skiljer sig åt, det är nästan helt olika upplevelser :-)

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Skönt att få rå om sig själv med lite enklare medel en helg! Man bor liksom ute, fast inne. Enkelt, men ändå lite lyxigt på nåt sätt. Maten blir dessutom alltid godare när man lagar den utomhus över öppen eld. Svårt att få till kaffekokningen med Don Pedro dock, så vi gick över till kokkaffe och egen kaffepanna till slut :) Längtar redan tillbaka!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack bjorndellming
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2021

Hej Björn, så härlig läsning :-). Och varmt välkomna framöver, prova gärna en annan årstid, det är helt olika upplevelser.
Vi ska kolla de där espressokannorna, jag misstänker att en på nåt vis slutat fungera, så vi byter ut den. Men kokkaffe är ju också en spännande upplevelse\camilla