eDreams
Priceline
Agoda.com

Underbart att landa i grönskan och tystnaden med god mat och gott folk!
Fina råvaror och gemytlig matlagning runt eldstaden.
Jag sov som en prinsessa utan ärta
Nästa vår blir det minst två nätter.
Missa inte detta!

Tack E852CHtinan
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Så härlig beskrivning av samvaron på Nyrups Naturhotell, varmt välkommen igen - och ja precis, två nätter ger en helt annan dimension åt upplevelse, det är därför vi rekommenderar det som bas. En natt är också härligt, men två nätter ger en extra höjd åt vistelsen

Perfekt upplevelse för födelsefirning med flera generationer. Alla tyckte det var så mysigt och då spände vi mellan ålder 7-80 år. Camilla har redan från början verkligen varit en klippa i hjälp med bokning med mera. Esther var där och tog emot oss på bästa vis. Fräscht och fint och maten blev supergod. Detta var verkligen perfekt. Tack!!!

Tack Lotta Ö
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Lotta, så härligt att höra att ni hade en fin upplevelse och att alla generationer trivdes! Och den gemensamma matlagningen brukar vara en fantastisk upplevelse när alla hjälps åt Vi smög ju in och kikade på en av kaminerna som strulade och hörde att ni hade det trevligt inne i samlingsyllehyddan Älvan

Vart välkomna åter, tänk på att alla årstider verkligen skiljer sig åt, det är nästan helt olika upplevelser :-)

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Skönt att få rå om sig själv med lite enklare medel en helg! Man bor liksom ute, fast inne. Enkelt, men ändå lite lyxigt på nåt sätt. Maten blir dessutom alltid godare när man lagar den utomhus över öppen eld. Svårt att få till kaffekokningen med Don Pedro dock, så vi gick över till kokkaffe och egen kaffepanna till slut :) Längtar redan tillbaka!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack bjorndellming
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2021

Hej Björn, så härlig läsning :-). Och varmt välkomna framöver, prova gärna en annan årstid, det är helt olika upplevelser.
Vi ska kolla de där espressokannorna, jag misstänker att en på nåt vis slutat fungera, så vi byter ut den. Men kokkaffe är ju också en spännande upplevelse\camilla

Omdömet skrevs 5 maj 2021

Som att återupptäcka lägerlivet som scout, nu med hela familjen med vuxna barn och barnbarnen. Bara skogen och vi, tälten och matlagning vid öppen eld. Långt från ära o redlighet, och så är vi ändå mitt i Skåne. Lätt tillgängligt, men ändå mentalt så långt långt borta, på denna välunderhållna camp

Tack 356goran
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2021

Hej Göran, så härligt att ni fick en fin vistelse, att fira födelsedagar är absolut fantastiskt på Nyrups Naturhotell. Hoppas ni vill komma tillbaka och prova en annan årstid, det ärstor skilnad på de olika upplevelserna!\camilla

Omdömet skrevs 29 april 2021

Att komma till fina Nyrups Naturhotell är härlig paus från vardagen.
Här checkar man in i naturen och får en mysig hydda att bo i.
Långt borta från elektricitet och glödlampor, är det fotogenlampor och matlagning över öppen eld som gäller. Vi får lokala och fina råvaror och tips på recept att tillaga våra måltider med.
Fina vandringsleder vid och runt Dagstorpssjön gynnar aptiten.
Ta gärna möjligheten till ett skönt dopp i sjön om vädret tillåter.
Tack för en fin helg!
Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Magnus G

Hej Magnus och så härligt att läsa din beskrivning, jag tror den kan vara till mycket hjälp för andra gäster.

Varmt välkomna tillbaka!\camilla