Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Perfekt upplevelse för födelsefirning med flera generationer. Alla tyckte det var så mysigt och då spände vi mellan ålder 7-80 år. Camilla har redan från början verkligen varit en klippa i hjälp med bokning med mera. Esther var där och tog emot oss på bästa vis. Fräscht och fint och maten blev supergod. Detta var verkligen perfekt. Tack!!!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Lotta Ö
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Lotta, så härligt att höra att ni hade en fin upplevelse och att alla generationer trivdes! Och den gemensamma matlagningen brukar vara en fantastisk upplevelse när alla hjälps åt Vi smög ju in och kikade på en av kaminerna som strulade och hörde att ni hade det trevligt inne i samlingsyllehyddan Älvan

Vart välkomna åter, tänk på att alla årstider verkligen skiljer sig åt, det är nästan helt olika upplevelser :-)

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Skönt att få rå om sig själv med lite enklare medel en helg! Man bor liksom ute, fast inne. Enkelt, men ändå lite lyxigt på nåt sätt. Maten blir dessutom alltid godare när man lagar den utomhus över öppen eld. Svårt att få till kaffekokningen med Don Pedro dock, så vi gick över till kokkaffe och egen kaffepanna till slut :) Längtar redan tillbaka!

Tack bjorndellming
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2021

Hej Björn, så härlig läsning :-). Och varmt välkomna framöver, prova gärna en annan årstid, det är helt olika upplevelser.
Vi ska kolla de där espressokannorna, jag misstänker att en på nåt vis slutat fungera, så vi byter ut den. Men kokkaffe är ju också en spännande upplevelse\camilla

Omdömet skrevs 5 maj 2021

Som att återupptäcka lägerlivet som scout, nu med hela familjen med vuxna barn och barnbarnen. Bara skogen och vi, tälten och matlagning vid öppen eld. Långt från ära o redlighet, och så är vi ändå mitt i Skåne. Lätt tillgängligt, men ändå mentalt så långt långt borta, på denna välunderhållna camp

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 356goran
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2021

Hej Göran, så härligt att ni fick en fin vistelse, att fira födelsedagar är absolut fantastiskt på Nyrups Naturhotell. Hoppas ni vill komma tillbaka och prova en annan årstid, det ärstor skilnad på de olika upplevelserna!\camilla

Omdömet skrevs 29 april 2021

Att komma till fina Nyrups Naturhotell är härlig paus från vardagen.
Här checkar man in i naturen och får en mysig hydda att bo i.
Långt borta från elektricitet och glödlampor, är det fotogenlampor och matlagning över öppen eld som gäller. Vi får lokala och fina råvaror och tips på recept att tillaga våra måltider med.
Fina vandringsleder vid och runt Dagstorpssjön gynnar aptiten.
Ta gärna möjligheten till ett skönt dopp i sjön om vädret tillåter.
Tack för en fin helg!
Vi kommer gärna tillbaka!

Tack Magnus G

Hej Magnus och så härligt att läsa din beskrivning, jag tror den kan vara till mycket hjälp för andra gäster.

Varmt välkomna tillbaka!\camilla

Omdömet skrevs 21 april 2021

Helt perfekt! Jag åkte ensam med hund men det var riktigt härlig stämning och gemenskap framför ledarna utan att det på något sätt kändes som att det var något krav eller något "community". Lite kallt första natten men det löstes andra natten med en värmeflaska under täcket! Maten var extremt generös och räckte då till en person till (hellre för mycket än för lite)! Väldigt kunnig och trevlig personal. Kunde inte ge finare betyg till dom om dom så betalde mig!

Restyp: Reste ensam
Tack emiii2021
Camilla Jönsson, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2021

Hej Emelie, så härligt att höra att du hade en fin upplevelse i skogen och att du också som "singelgäst" fann dig väl tillrätta - och varmt välkommen att prova en annan årstid, det är väldig variation på upplevelserna!