Vio.com
Etrip
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 30 juni 2020

Övernattning i jurtor med sköna sängar och mysig inredning. Matlagning sker självständigt över öppen eld. Bra och välordnat med gott värdskap. Ett extra plus för ugglorna som landade på vårat glastak mitt i natten. Fina vandringsleder med badsjöar. Rekommenderas!

Tack Mona L
Camilla J, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2020

Hej Mona, så härligt att ni hade det skönt hos oss! Och riktigt kul med ugglorna som valde att spana in på er :-).

Välkomna att prova en annan årstid, det är helt andra upplevelser!

Omdömet skrevs 22 juni 2020

Vi bokade en övernattning med matpaket och trots att det egentligen var utanför öppettider var hotellet mycket tillmötesgående och öppnade enbart för vårt sällskap. Det var lite svårt att hitta till området utan skyltar men väl där hade vi en fantastiskt fin upplevelse med en stark närvaro till naturen. Maten lagade vi över öppen eld och rovorna vi fick var mycket fina. För oss som vana friluftsmänniskor var vistelse mycket avkopplande och smidig. Vi hade två små barn med oss.

Tack martinlindblad2
Camilla J, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2020

Hej Martin, så härligt att läsa att ni hade det fint! Vi väntar just på skyltar som kommer att göra det lite lättare än nu - då man får leta lite efter rosa medaljonger längs med bilvägen. Varmt välkomna att prova en annan säsong också, det är stor skillnad på sommar jämfört med höst eller till och med senhöst .

Omdömet skrevs 10 juni 2020

En perfekt getaway som blev till istället för Prag ,som ställdes in pga Covid19. Inget ont som inte för med sig gott , detta motsvarade alla förväntningar, i all sin enkelhet ! Stillheten, råvarorna och närheten till sjön, toppen!

Tack djenitaibrahimi
Camilla J, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2020

Hej Djenita, så härligt att höra att ni hade de härligt hos oss!

Omdömet skrevs 3 juni 2020

Wow!!
Hit kommer jag gärna igen!! Fantastiskt mysigt och härligt! Ligger i en supermysig natur!!
Väldigt bra kommunikation med ägarinnan och vi kände oss sååå välkomna. Har ni inte varit här? Åk hit!!

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack kittyfriend2
Camilla J, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2020

Hej och stort tack för härlig feedback! Och varmt välkomna igen, alla årstider är annorlunda och ger helt olika upplevelser!

Omdömet skrevs 19 maj 2020

Fantastiskt mysigt och annorlunda boende i härlig skogsmiljö. Yllehyddorna var rymliga och alla detaljer var genomtänkta. Personalen som mötte upp var väldigt trevliga och vi kände oss verkligen välkomna och fick bra info om boendet, matlagningen och om området. Återkommer mer än gärna!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack elin640
Camilla J, Ägare på Nyrups Naturhotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2020

Hej Elin, så härligt att höra att ni trivdes hos oss! Och varmt välkomna tillbaka att prova en annan årstid, det är helt olika upplevelser!