Öppet i dag: 10:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mysig dag!

Alltid en mysig upplevelse. Fina djur som vi tycker ser ut att ha de bra med stora inhägnader ... läs mer

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan

VeniUltra
Hallands län, Sverige
Läs alla 357 omdömen

Omdömet skrevs 29 mars 2021

I denna park hittar vi nordeuropeiska djur. Det är ganska viktigt att veta. Därför ska man inte jämföra parken med till exempel Borås djurpark, utan se Skånes djurpark mer som en mycket trevligt promenad med bra möjligheter för barn med både spring i benen och barn med många frågor i huvudet att få utlopp för sin energi. Massor av fikaställen och extremt trevlig personal. Nu i pandemitider var det också föredömligt ordnat och proffsigt. Beställningssystemet rörande mat var till exempel både praktiskt och säkert, liksom mycket annat.

Så, ta hit barnen, men prata inte så mycket "djurpark" med dem, utan prata mer i termer av "stor lekpark", så kommer alla att bli nöjda.

Datum för upplevelsen: mars 2021
1  Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 25 december 2020

Utan tvekan ett av familjens favorit resemålet! Det finns något för precis alla och personalens bemötande är fantastiskt

Tack annapO6059KW
Omdömet skrevs 19 december 2020 från mobil enhet

Jag och min familj besöker Skånes djurpark två ggr/år. Vid varje tillfälle vi är i den fina parken slåss vi över hur otroligt trevlig all personal är. Glada, hjälpsamma och uppmärksamma. Inte en enda gång har vi upplevt något annat. Bra jobbat allihopa! Ni förtjänar en rejäl julbonus God jul!

Datum för upplevelsen: december 2020
Tack PiaA39
Omdömet skrevs 29 oktober 2020

Kanonskönt att bara strosa runt i parken och titta på djuren, ta en kopp kaffe eller en god glass i värmen under sommarperioden. Mycket rogivande och dessutom får man motion när man promenerar upp och ned för backarna.

Tack JanerikB7
Omdömet skrevs 20 oktober 2020 från mobil enhet

Besökte parken i oktober. Bodde på camp oak. Minus för det dåliga vädret. Duggregn mest hela dagen vilket gjorde att allt blev fuktigt och kallt i tältet. Bättre element som spred värme hade varit bra. Nu blåste det bara uppåt. Annars bra organiserat och mysigt. Parken var fint pyntad. Trevlig personal
Bra upplägg på övernattningen och aktiviteterna. Minus för mat stället. Skulle funnits mer alternativ. Finns det Vegansk? Skulle funnits mer ställen att äta på. Totalt sett en jättemysig helg med glada barn.

Tack 470vivecac