Öppet i dag: 10:00 - 15:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Välskött men ledsen Björn

Otroligt välskött och fint ordnat. Bra för alla åldrar, bra naturlekbanor för barnen runt om i ... läs mer

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan
K2432TKmariak
Kalmar, Sverige
från mobil enhet
Wild lodge på Skånes djurpark

Vi provade årets nyhet på Skå ea djurpark, Wild lodge. Man får en tvådagars vistelse med ... läs mer

Honken1980
Rydeback, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 369 omdömen

Omdömet skrevs 29 oktober 2020

Kanonskönt att bara strosa runt i parken och titta på djuren, ta en kopp kaffe eller en god glass i värmen under sommarperioden. Mycket rogivande och dessutom får man motion när man promenerar upp och ned för backarna.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack JanerikB7
Omdömet skrevs 20 oktober 2020 från mobil enhet

Besökte parken i oktober. Bodde på camp oak. Minus för det dåliga vädret. Duggregn mest hela dagen vilket gjorde att allt blev fuktigt och kallt i tältet. Bättre element som spred värme hade varit bra. Nu blåste det bara uppåt. Annars bra organiserat och mysigt. Parken var fint pyntad. Trevlig personal
Bra upplägg på övernattningen och aktiviteterna. Minus för mat stället. Skulle funnits mer alternativ. Finns det Vegansk? Skulle funnits mer ställen att äta på. Totalt sett en jättemysig helg med glada barn.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack 470vivecac
Omdömet skrevs 30 september 2020 från mobil enhet

Super trevlig park med mycket djur, trevliga lekplatser. Vi var där med våra små barn (under 5) och de hade skoj. Bra med fikabord och möjlighet att köpa eller äta egen mat.

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack EMJ_Sweden
ElisabethCA, marknadskoordinator på Skånes Djurpark, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2020

Vad roligt att höra att ni trivs i vår fina park Varmt välkomna tillbaka - snart är det dags för Jul i Djurparken

Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Hejsan!
Idag har vi besökt Skånes Djurpark.
Vid ankomsten blev vi smått förbluffade över alla bilar, som placerats på Parkeringsplatsen.
Vä inne på området oroades vi en del, eftersom det ju råder Pandemi.
Nu är vi hemma igen och jag känner bara att ag måste höra av mej!
Det var en sann fröjd att se på vilket seriöst sätt ni antagit den sdtora utmaningen.
Med trevlig och informativ personal, med ett stort antal spritflaskor, med bra
information om hur vi alla bör förhålla oss i eventuella köer osv….
Det blev en superbra dag!
TACK
Vänliga hälsningar
Peter Sommerstein med familj

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack petersS7368QJ
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

En rörig djurpark med väldigt lite djur. Kändes inte okej i corona-tider med så mycket folk och trångt på vissa ställen

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack mariasH8040BH