“Bästa caféet i Byn”

Lenas Café Old Fashion
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Höör

Ett litet mysigt krypin i Höör. Med en supermysig trädgård på baksidan. Raw food, tårtor, sallader och andra goda efterrätter till kaffet. Om det är bara ett fik som ska besökas så är det här det stället i Höör!
Trivs alltid när jag är där, om det så är mat eller kaffefika så alltid nöjd!

Datum för besöket: april 2021
Tack Svirr

Omdömet skrevs 29 april 2021

Idag gick jag till Cafe Old Fashion och mötte en mycket obehaglig situation. Jag köpte två muffins, och priset var tydligt skrivet 'Chocolate muffin 30 SEK'. Till min förvåning i räkningen hittade jag 'bakelse 45 SEK'. När jag påpekade på ett fel mumlade försäljare helt enkelt "Det var mitt misstag". Men istället för att lämna tillbaka 30 kronor, som hon överräknade, tog hon bort prislappen och lade bort den. Ursäkta mig, men det här ser äckligt ut och jag kommer aldrig gå till det här kaféet igen. Kontrollera dina räkningar där.

Datum för besöket: april 2021
Tack IAKA2014
Omdömet skrevs 6 juni 2020 från mobil enhet

Mysigt café med stort utbud av smårätter och kakor. Prova deras ”Salt frasvåffla med räkröra, rödlök och rom.

Datum för besöket: juni 2020
Tack stefanmG9371TE
Omdömet skrevs 10 april 2020 från mobil enhet

Mysigt fik i gammaldags stil med möjlighet att sitta både inne och ute. Mycket gott att välja på, både kaffebröd och smörgåsar. Kanelbullen i wienerbröds utförande kan rekommenderas .

Datum för besöket: april 2020
1  Tack 917madsh
Omdömet skrevs 15 september 2019

Mycket god allsidigt sammansatt sallad och för att inte sedan tala om den makalöst goda chokladtårtan!

Datum för besöket: september 2019
1  Tack 590kurtw

Resenärer som tittade på Lenas Café Old Fashion tittade också på

Besökt Lenas Café Old Fashion? Berätta vad du tyckte!