Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com186 US$
eDreams
CheapTickets186 US$
Travelocity186 US$
Orbitz.com186 US$
Omdömet skrevs 26 mars 2021 från mobil enhet

Detta SPA föll mig i smaken med trevligt badmöjligheter, bra barer och mycket trevliga rum. Maten var mycket god och personalen väldigt trevliga. Dessutom underhållning på kvällen. Rekommenderas verkligen.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Goran B
Omdömet skrevs 5 januari 2021 från mobil enhet

Ett helt fantastiskt mysigt och genuint hotell med hög trivselfaktor i alla kategorier. Som en icke spa-människa har jag blivit omvänd...under förutsättning att vi återvänder hit! Alldeles lagomt stort som rymde många olika faciliteter, kändes privat och lyxigt, och första gången jag faktiskt kände mig bekväm att vistas på spa. Middagen och tillhörande vinpaket otroligt smakfullt och gott. Spännande meny! Ett mycket trevligt bemötande av Jonathan i restaurangen som serverade oss. Håll hårt i honom Höörs Gästgifwaregård! Vi bodde i sviten med tillhörande terass där vi satt i kvällssolen och drack gott bubbel. Pedantiskt och extremt välstädat rum! Fin genomgående service som ordnade golftider på Bosjökloster. Så otroligt glad att ha varit och bott på denna pärla, och hit vill vi återvända för att varva ner, äta och bo fint. Tack Höörs Gästgifwaregård för allt! Vi ses snart igen. Önskar er ett Gott 2021!

Mvh Malin och Victor

Datum för vistelsen: september 2020
Tack WilliamMalinVictor
Omdömet skrevs 19 december 2020

Halkar ni in här på sidan och funderar om detta är bra? Så till er kan jag bara säga: Boka och Njut!
Trevlig personal, underbart SPA och fantastiska rum.
Lägg till otroligt vällagad mat och fantastisk frukostbuffé...
Mvh Hagberg

Datum för vistelsen: december 2020
Tack 525fredrikh
Omdömet skrevs 28 november 2020

Jättefint och charmigt hotell, vinner på att det inte är så jättestort och att det är uppfört i lite äldre stil, trevlig spa -avdelning med ute pool (kunde kanske ha varit lite varmare) , ett riktigt mysigt ställe med god mat som kan verkligen rekommenderas. Sviten är helt underbar.

Rumstips: Har ni möjlighet och råd så unna er sviten
Datum för vistelsen: november 2020
Tack Patrik N
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Ett helt underbart spa!
Redan vid incheckning kände man sig välkommen, extra beröm för fint bemötande av receptionisten.
Bra och fin brunch vid ankomst.
Middagen på kvällen var till belåtenhet!
Extra beröm till spa personalen!
Dock (enligt min smak) kunde dom stora poolerna vara lite varmare..
super mysigt ställe!
Kan rekommendera.