ZenHotels.com
Trip.com
Travelocity
Omdömet skrevs 22 maj 2017

Gästgifwaregården ligger fint och där finns gott om parkeringsmöjligheter. Vi åt en utsökt god brunch ute på terassen i strålande solskensväder i trevlig omgivning. Vi blev bemötta av mycket vänlig och hjälpsam personal, väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack ThereseM444
Emma N, Försäljningschef på Höörs Gästgifwaregård, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2017

Tack för ert besök och ert trevliga omdöme av vår anläggning.
Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Vi serverades en enastående god 3-rätters påskmeny till ett verkligt bra pris.
Bordsvatten och kaffe ingick.
Ung och trevlig personal stod för alldeles utmärkt service.
Lokalen är riktigt trivsam.
Bra parkering i direkt anslutning till restaurangen.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack 704hansg

Tack för ert omdöme och varmt välkomna åter. Om inte förr så till påsken 2018.

Omdömet skrevs 27 november 2016 från mobil enhet

Nyrenoverat och riktigt fräscht.
En fantastisk personal, supergod mat och bra rum med riktigt sköna sängar gav en riktigt härlig vistelse!
Nära till kommunikationer. Hit kommer jag garanterat tillbaka nästa gång jag är i trakterna! Stort plus för en fantastisk frukost.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack DanielW4842

Tack för ert fina omdöme och vi ber om ursäkt för vårt sena svar.
Vi hoppas ni kommer tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 18 september 2016

Mysiga rum med bra läge mitt i Höör. Nära till djurparken och vandringsleder. Personlig service och god frukost.
Hotellet är helt nyrenoverat och ett SPA är pågång under året berättade frukostvärdinnan.

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack Caroline731

Tack för ert fina omdöme och vi hoppas ni kommer tillbaka när vårt spa är färdigt våren 2018.

Omdömet skrevs 25 augusti 2016

En total renovering av detta charmiga gästgiveri måste man besöka.
Maten är traditionell och super bra, servicen likaså.
Man måste uppleva detta.
Gästgiveriet serverar dagens lunch varje dag med en fantastisk god salladsbord.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack jonasek1

Tack för ert trevliga omdöme och vi hoppas ni har besökt oss under 2017 också.
Varmt välkomna tillbaka.