“Helt ok men otroligt överskattat”
Omdöme om Holy Smoke BBQ

Holy Smoke BBQ
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Höganäs

Miljön fantastisk, konceptet klockrent. Men oj vilken besvikelse. Knappt någon smak på varken ribbs eller brisqet, inte alls den smakupplevelse som utlovas. Nästintill smaklöst. Tillbehören var ok men alldeles för söt stuvning till majsen. 400kr för en standard beställning utan alkohol. Kanske att Holy smoke blivit för stort för sitt eget bästa och därav får backa på kvalitén? Jag kommrt inte tillbaka. Men tipsar att åka dit för miljön i så fall.

Tack rudolff69

Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Om man som jag älskar grillat kött så är detta otroligt bra. Största nackdelen är väl att man köper alldeles för mycket mat som man också äter upp för att den är så god, så man mer eller mindre rullar därifrån.

Tack 579larserikf
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Överskattat och dyrt för det man får!! Maten var okej inget speciellt, något man testar en gång men inte besöker fler gånger. Sjukt mycket getingar!

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack julia B
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Har läst mycket gott om Holy Smoke och jag hade kanske fått lite för höga förväntningar.

Gillade inte riktigt konceptet med att man skulle ta ett bord först för att sedan gå och beställa mat, och att man var tvungen att ha bordets nummer när man beställer maten. Nu var vi två stycken så vi fick lösa det genom att en fick ta ett bord och sitta där så att ingen annan skulle ta det, och den andra fick ställa sig i den låååånga kön.

Synd också att det inte fanns tillgång till menyn vid borden, vi fick göra som så att den som stod i kön fick ringa till den som satt vid bordet och förklara menyn och alla tillbehör.. lite väl omständigt.

Jag hade dessutom uppskattat någon typ av parasoll vid borden som inte står under tak, det var lite jobbigt att sitta så pass länge i gassande sol. Det tog lång tid att stå i kö för att få beställa, och det tog lång tid att få maten. Men vi kanske kom mitt i en rusch (15-tiden).

Vi var som sagt två stycken som beställde vars en BBQ plate där det ingick bröd och sallad, sen la vi till 200g kött var (brisket), två tillbehör var och vars en dricka. Det hela landade på 800kr och jag kan väl tycka att priset är lite väl saftigt. Maten föll oss tyvärr inte i smaken, men det behöver ju inte betyda att maten är dålig. Köttet kändes mört och väl tillagat, och brödet var gott. Men resten passade oss inte helt enkelt smakmässigt. Tyvärr.

Tack Annibannie
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Vi gilla bbq och äter mycket på denna typ av restaurang både i Sverige och i USA. Hade hyfsat höga förväntningar gällande Holy Smoke- men det blev lite av en flopp tyvärr- inget att skriva hem om alls!
Vi kanske är bortskämda med att äta bra bbq på Öland- men detta kött var inget särskilt alls tyvärr. Vi kanske hade otur men tror inte att vi kommer prova igen!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Emma Q

Resenärer som tittade på Holy Smoke BBQ tittade också på

Höganäs, Skåne län
Höganäs, Skåne län

Besökt Holy Smoke BBQ? Berätta vad du tyckte!