“Revbenen!!!”
Omdöme om Holy Smoke BBQ

Holy Smoke BBQ
Rankad som nr 2 av 31 Restauranger i Höganäs
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Så himmla goda nöt-revben!
Finns bara uteservering så klä dig varmt me detta är absolut ett hett tips!

Tack Matilda O

Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Bra smak, men små portioner och lite varierande kvalitet på köttet.
Gillar dock konceptet och den typen av mat.

Tack Filippin G
Omdömet skrevs 6 november 2017

Sååå härligt att bara vara här "in the middle of nowhere" och få U.S. i kvadrat! Tack Johan och gänget, ni gjorde dotterns "kvällen-före-bröllopet-kväll", till en fantastisk upplevelse! En magisk kväll!

1  Tack PeggyS1706
Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Svår att veta vad ska man beställa och alldeles för dyrt för det man får, maten är inte särskild god

6  Tack Montse E
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Var här för första gången, men inte den sista. Vi var fyra personer som beställde Family Plate. Köttet var något av det bästa jag ätit, mört, gott grillat. Kan varmt rekommendera.

4  Tack Solbritt2015

Resenärer som tittade på Holy Smoke BBQ tittade också på

Höganäs, Skåne län

Besökt Holy Smoke BBQ? Berätta vad du tyckte!