“En restaurang pärla”
Omdöme om Höganäs Hamnkrog

Höganäs Hamnkrog
Rankad som nr 7 av 32 Restauranger i Höganäs
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Vi hamnade på detta ställe på grund av vi blivit försenade. Skulle egentligen ha fikat på flickorn Lundgren. Stället har en fantastisk utsikt och nära till bad. Maten överraskar. Jag åt anka och friterad sötpotatis. Söt potis är gott men kanske för sött för den som inte gillar socker. Vi beställde mat från pubmenyn, då får man en öl och mat för 179 kronor. Mycket trevig personal

Tack ElsaGunnarsson

Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Höganäs hamnkrog är ett mycket trevligt ställe. Med bad och strandaktiviteter på ena sidan av en lång pir och småbåtshamn på den andra. Maten var absolut ok. Vi åt givetvis fisk, vilket var ett bra val. För dom som kommer dit i ex. husbil och inte har lust att laga egen mat är det ett mycket bra allternativ.

Tack 353leifj
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Hamna här en solig dag, en god fläsksteks burgare och en pannacotta till efterrätt. Kanongott, jättetrevlig personal, fantastisk utsikt, vet inte vad som skulle kunna vara bättre på en hamnkrog?!? Ett måstebesök i Höganäs

Tack Herszmann
Omdömet skrevs 13 juni 2017

Väldigt god mat och enormt trevlig personal, vilken service! Vi åt hamburgaren och steaken och båda var väldigt bra tillagade. Efterrätten var helt underbar. Priserna är väldigt prisvärda. Rekommenderar Höganäs Hamnkrog om ni har vägarna förbi Höganäs

Tack hamounash
Omdömet skrevs 3 juni 2017

vi var där med en förbeställt bussresa.
Det var beställt en glutenfri alternativ, men det verkade inte som om de hade klart för sig vad det innebär, för det kom först in med glutenfri bröd till salladen när alla andra var färdiga med maten. Den mat som vi fick var bra och välgjort.
Kaka till kaffet men även då fick man påtala att det var en glutenfri! Det ska inte behövas när man har ringt i förväg och talat om det! Det ger minus i servicen.
toaletterna var bra och. välstädad

Datum för besöket: maj 2017
Tack Tigram1

Resenärer som tittade på Höganäs Hamnkrog tittade också på

Höganäs, Skåne län
Höganäs, Skåne län

Besökt Höganäs Hamnkrog? Berätta vad du tyckte!