Höjdpunkter från omdömen
Krävande men trevlig vandring till ett annorlunda konstverk

Krävande men trevlig vandring till ett annorlunda konstverk. Intressant att se vad som går att göra ... läs mer

Omdömet skrevs 2 november 2020
smyrin
Göteborg, Sverige
Väl värt besväret.

Lars Vilks omdebatterade skulpturer av drivved är en fantastisk prestation av skaparen och blir en ... läs mer

Omdömet skrevs 18 oktober 2020
eghdf
Kalmar, Sverige
Läs alla 175 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Höganäs
från 22,71 US$
från 49,10 US$
Malmö City Bike
3 omdömen
från 18,97 US$
från 4,92 US$
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Att ta sig ner till Nimis visade sig vara svårare än vi trott. Speciellt om man är tvungen att parkera i Björkeröd och inte Himmelstorp. Dessutom om man försöker sig på en genväg...
Väl nere är det ett fantastiskt verk som jag längtat efter att få se. Anarkistisk konst på hög nivå. Vi gick upp vägen vis Himmelstorp och det var betydligt bättre. Ett måste!

Datum för upplevelsen: juli 2020
2  Tack j0rgenma
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Lite klurigt att hitta till vägen ner, vi parkerade fel och fick gå en extra bit för att hitta rätt trotts två besök tidigare ;). Riktigt kämpig väg ner och man måste vara väldigt försiktig! Bra skor, dricka och något energigivande att tugga på rekommenderas! Men det är värt mödan absolut! Finns inget liknande, helt fantastiskt!!

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack klasfredrik
Omdömet skrevs 9 juni 2020 från mobil enhet

Ansträngande att ta sig dit och riktigt jobbigt att ta sig tillbaka. Trodde jag skulle dö :) Men fint när man väl är där! Kommer dock inte åka dit igen!

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack annienor
Omdömet skrevs 6 juni 2020 från mobil enhet

Har nog varit på Nimis ett 20-tal gånger. Det är ett bra utflyktsmål för både barn och vuxna. Lite krävande dock att ta sig tillbaka efter besöket...

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack Anderseke
Omdömet skrevs 21 maj 2020 från mobil enhet

...men vägen tillbaka var jobbig. Men även en som är otränad som jag klarade det . Ta med vatten du kommer behöva det.

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack mariakC499CP