“Bra bukservice på Garaget ”
Omdöme om Garage

Garage
Rankad som nr 4 av 31 Restauranger i Höganäs
Kök: Gastropub

Fördelar:
Kanske de godaste hamburgarna vi ätit någonsin.
Bra service, observant personal.
Häftig lokal med många inredningsdetaljer som skapar känslan av annorlunda upplevelse med fokus verkstad i positiv bemärkelse.
Bra barnportioner till rimliga priser.
Spännande meny med stort utbud av tillbehöret, dryck ect...
Trots covid-restriktioner har man lyckats bibehålla god atmosfär i lokalen.

Nackdelar:
Svårt att få bord, boka i god tid.
Ligger lite avsides, kräver nästan bil

Datum för besöket: maj 2021
Tack DasReiseleiter

Omdömet skrevs 9 april 2021

Har alltid älskat deras tacos, burgare, tillbehör och desserter, men då de inte kan utlova coronasäker plats för riskgrupper, när vi försökte boka bord för fem på telefon, så blev vi deppiga.
Men vi ger det en ny chans i sommar. Och hoppas på skärpning.

Datum för besöket: mars 2021
Tack SwedenRockchic
Omdömet skrevs 6 april 2021 från mobil enhet

Jag och Min Tjej besökte garage och vi fick ett jätte fint och bra bemötande av en kvinnlig servitör, hon har jätte trevlig och visade oss till vårt bord och frågade oss även om vi ville sitta på en annan plats, hon var jätte trevlig och förklarade vad såserna innehöll då jag är vegetarian. Maten tog inte alls lång tid på sig och Tjejen tycker att det är den godaste hamburgaren Hon någonting har ätit. Servitören frågade om vi ville ha något mer och om vi ville ha mer dricka så Vi har inte alls samma negativa blick mot servitören som jag har sett att andra har, allt som allt så rekommenderar jag Garage! :)

Datum för besöket: november 2020
Tack timpD2720JU
Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Miljön är som namnet säger garage, riktigt coolt! Corona anpassat och bra städat mellan gästerna. Lite stressade servitörer tyvärr! Vi tog hamburgare och var super nöjda. Fantastiskt gott kött!!

Datum för besöket: april 2021
Tack mariaeb65
Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Vi var här en söndag kl 12 utan att ha bokat bord och åt. Tjejen som visade oss till bordet var mycket trevlig men det kan vi inte säg om servitrisen som nästan var lite snorkig och fick oss att känna oss jobbiga som var där och åt. Kul, udda ställe som var rent och fräscht, förstår att det är svårt i coronatider med avstånd vid kö, och det var det konstant då det strömmade till nytt folk hela tiden den lilla stunden vi var där och åt. Maten gick snabbt att få in, hamburgarna jättegoda men brödet torrt och tjockt. Tyvärr kunde pommesen varit lite varmare. Garage är något vi länge velat testa och nu är det gjort, tyvärr inte det wowet vi hoppats på. Hade servitrisen varit trevlig så hade vi gett 4 stjärnor men hon får nog gå den kursen först.
Absolut värt ett besök om ni har vägarna förbi.

Datum för besöket: april 2021
Tack mian77

Resenärer som tittade på Garage tittade också på

Höganäs, Skåne län
Höganäs, Skåne län

Besökt Garage? Berätta vad du tyckte!