“Ros och ris”

Boka bord
tis 22/6
20:00
Rankad som nr 15 av 31 Restauranger i Höganäs
Beskrivning: Här på Linnea & Basilika™ använder vi endast färska grönsaker, autentiska kryddor och örter samt kött av utmärkt kvalité. Hos oss tillagas alla rätter efter just er beställning och önskemål. Vår matlagning har sitt ursprung i Sydostasien med influenser från Vietnam och Thailand. Helt enkelt - Mat värd en omväg! Varmt välkommen in till oss och smaklig måltid.

Ros - Rent och fint dekorerad med växter. Rena toaletter och trevlig personal.

Ris - finns det gott om att äta dock med ris menar jag att oxfilé är indränkt i en översaltad soja saltlake modell Döda havet. Helt oätlig. Kan tycka att utbudet vad gäller lunchbüfè är inte så stor heller. Saknar en lättare grönsakssoppa och lite grillkött alt. Kyckling. Allt är kokt.

Har man vart där typ 5-6 ggr och ätit samma mat är det kanske inte så upphetsande att komma tillbaka. Men smaken är som baken heter det.

Datum för besöket: april 2021
Tack gabisO9961UP

Omdömet skrevs 30 mars 2021

Vi brukar ofta äta här. lunchbuffén är kanon , mycket gott att välja på. även Den fasta menyn är toppen! Finns något för alla smaker, med olika hetta. Trevlig lokal och trevlig personal. Rekommenderar starkt om man gillar thai-mat.

Datum för besöket: december 2020
Tack Elinor M
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Restaurangen var ren och fräsch. Gott och vällagad buffé. De wokade räkorna var utsökta. Humant pris och trevlig personal

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Goran A
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Här får man mycket av det mesta.
Rikligt med service.
Stora portioner.
God blandning av ingredienser.
Gott kött.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Peter J
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat och mycket för pengarna! Både jag och min pojkvän (som äter väldigt mycket) fick massor av rester över, vilket vi kunde ta med hem i take away-lådor.

Datum för besöket: juni 2020
Tack L0llooo

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Höganäs tittade också på

Höganäs, Skåne län
Höganäs, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Höganäs? Berätta vad du tyckte!