“Lunch väl värd en omväg ”
Omdöme om La Maison Francaise

La Maison Francaise
Rankad som nr 3 av 32 Restauranger i Höganäs
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Kan du tänka dig att lägga lite mer än bara 100 lappen på en lunch så är detta ställe helt rätt. Vi fick konfiterad anka respektive kummel med mandelsmör. Båda rätterna får toppbetyg. Även citrontarten och pärontarten smakade finfint.

Tack mariesK5206CC

Omdömet skrevs 10 juni 2017

Maten var vacker att se på och fantastiskt god. Att vi kunde få ett glas vin till gjorde inte saken sämre. Pajerna till kaffet efter maten var gudomliga, problemet var att det var så svårt att välja vilken. Så vi delade och det fungerade perfekt. Enda nackdelen är avståndet från Göteborg.

Tack LenaWL
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Fransk svenskt brasseri när det är som bäst. Toppen miljö, mat, service. Ett underbart drivande par som talar franska i köket och svenska i kassan. Man tager vad man haver sa Kajsa varg, vilket också kocken på denna trevliga restaurang gör och tar det slut får vi finna oss i det. Bakverken ,hemmagjorda, är helt underbara som dessert. Kan tipsa om valnötterna som säljs i lösvikt ! Återkommande gäster trots 18 mil enkel resa

Tack Bolmenbo
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Underbart mysigt ställe! Tre rätter att välja mellan. Vällagat och supergott! Glada trevliga människor. Delikatesser mm att köpa med sig hem. Det blir snart ett nytt besök av oss

Datum för besöket: april 2017
Tack else A
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat i fin miljö. Ett par lunchrätter att välja mellan och ett förföriskt dessert-/kakbord.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Resgladast

Resenärer som tittade på La Maison Francaise tittade också på

Höganäs, Skåne län
Höganäs, Skåne län

Besökt La Maison Francaise? Berätta vad du tyckte!