“Matställe på väg mot Sälen!”
Omdöme om Anna Karolinas Kok

Anna Karolinas Kok
Rankad som nr 1 av 18 Restauranger i Filipstad
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fick ett tips om denna pärla en bit utanför Filipstad.Ett riktigt gammaldags gästgiveri med väl lagad husmanskost på menyn.Den dagen vi var på besök så serverades köttbullar med sås & potatis.Man kunde också välja hyttsill.Till efterrätt fick man kaffe med våffla.Man kunde även fika där.Anna Karolinas Kök kommer få många besök när vi besöker denna del av Sverige!

Tack Spanarn111

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Jättetrevligt ställe med supergod husmanskost. Hemlagade köttbullar och rimmat kött i dillkött var magnifikt. Ägaren var genuint engagerad i sina gäster och bjöd på en givande historielektion om Jon Ericsson och hans uppfinningar. Tack för detta och på återseende!

Tack 753maling
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Bra husmanskost och mysigt ställe! Personalen slet som djur för att hinna med att fylla på byttorna med mat och samtidigt ta betalt o serva de övriga gästerna. Ett tips från oss är att sätta upp fler skyltar för de som kommer i södergående riktning för vi var nära att missa stället trots att vi kollar upp det i förhand. Vi syns igen!

Tack PeterR1098
Omdömet skrevs 9 mars 2018

Bra exempel på entreprenörskap i glesbygd. Vällagad lunchbuffé med hembakta kakor till kaffet i trivsam hemmiljö - udda, gammalt porslin och gamla salongsmöbler skapar fin stämning. Prisvärt. Dock öppet endast onsdag - söndag men passar fint för bilister på Inlandsvägen nr 26

Datum för besöket: februari 2018
Tack mli47
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt goda köttbullar!!! Mysig lokal och trevlig personal. Finns möjlighet att du kan möta söta barn!!Fin gård, fint hus, god läsk, god mat. Jättemysig toalett!!!

Tack niklasstrombeck

Resenärer som tittade på Anna Karolinas Kok tittade också på

Filipstad, Värmlands län

Besökt Anna Karolinas Kok? Berätta vad du tyckte!