StayForLong
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Fantastiskt varmt bemötande. God mat, avkopplande miljö och riktigt bra yoga som ger näring till både kropp och sinne. Rekommenderas till alla som behöver koppla av. Skrivdelen innehöll massor av bra övningar och gav inspiration och driv till att fortsätta skriva.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Pia L
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Vilket ställe, det går nästan inte att beskriva med ord. Simon och Philippa (ägarna) har skapat en plats som är fylld av värme, öppenhet, trygghet och mängder av positiv energi. Maten är superb och lagad med en stor dos kärlek, rummen och sängarna mysiga och bekväma. Den lugna och lummiga skogen runt knuten är underbar. Jag kan inget annat än att ge detta ställe mina varmaste rekommendationer.

Datum för vistelsen: augusti 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack Johanna H
Philippa E, Ägare på Asphyttan Metta House, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2018

Johanna, stort tack! Vi hoppas verkligen du kommer tillbaka - nästa gång med vänner eller med hela familjen :) Med metta, PH

Omdömet skrevs 10 augusti 2018

Philippa & Simon var/är alldeles utmärkta värdar och härliga människor. Fick oss alla på retreatet att sova gott och få mat i magen, även om jag inte är så förtjust i veg.mat. Hoppas komma åter på Yinyoga retreat något annat år.
Kram Lena

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack storfors62
Philippa E, Ägare på Asphyttan Metta House, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2018

Tack Lena - och du är en alldeles utmärkt människa :) Du är alltid välkommen tillbaka, det vet du. Med kärlek och omtanke, Philippa

Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastiskt härlig miljö (både omgivningarna och själva gården) och personalen är underbar, för att inte tala om den vegetariska maten och servicen! Wow!!! Jag åker gärna dit igen! Har lite långt att åka, annars skulle jag gärna testa någon musikkväll!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Destination49989
Philippa E, Ägare på Asphyttan Metta House, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Tack fina du, Anna-Frida! Du är alltid varmt välkommen ❤️❤️❤️ Du får hålla utkik för vårt nästa musikevent

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Mysigt och vackert. Naturen och omgivningen ett guldkorn i östra Värmland. Bergslagens skogar och även sjöar är värt ett besök. Avsluta med härlig avslappnande fika på cafét.
Rekommenderas. Sve.Hå.

Datum för vistelsen: augusti 2017