View deal
SPARA 1 US$
Priceline
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-29
Boka nu, betala på plats
Agoda.com47 US$
eDreams48 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 19 juni 2020

Liten mysig camping med nära till både fiske, bad, vatten, soptunnor och servicehus. Hund- och barnvänligt. Möjlighet finns att hyra kanot. Ligger nästgårds med hembygdsgården vilket är en trevlig liten promenad i dess omgivningar.

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack 681helenaf
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Stannade bara en natt, men omgivningen vid sjön vad väldigt vacker! Ägaren var mycket omtänksam och tillmötesgående, rummet var över förväntan (dvs rent, fräscht och allt därtill) fanns även handfat på rummet vinner var ett stort plus!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Adam H
Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Kanonbra. Bodde under Vansbro. Gjorde under förra året med. Så vackert och prisvärt. Bodde i stuga perfekt att bada och trevlig utsikt. Lugnt och skönt är det också. Naturskönt. Jättenöjda helt enkelt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Explorer401519
Omdömet skrevs 9 september 2017

Rent och fint, bra sängar, understa våningssängen, svårt för en vuxen att sitta i sängen och t.ex. att läsa, detta p.g.a. för litet utrymme mellan sängarna.
Har tidigare besökt campingen och kommer att återvända vid nästa tillfälle.
Hälsningar från en f.d.Filipstadsbo.
Lars Bergfeldt

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack inger595
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Superklass och otroligt bra bemötande , mysigt och naturklassiskt, alltid välkomnande trots sent ankommande. Lugnt och familjärt. Hit återkommer vi varje år när vi åker norrut och planerar att ligga under längre tid

Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
1  Tack RobbanKristin