“Inte bra”

Lägg till den.
Restaurang Koket
Rankad som nr 13 av 17 Restauranger i Filipstad
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Ingen restaurang som jag kan rekommendera. Dåligt städat på toaletterna.... Maten var inte så fräsch.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Tourist64372268354

Omdömet skrevs 26 december 2019 från mobil enhet

Pizzabuffe och husmansbuffe, snabbt och enkelt. Bra mat samt pris för ett snabbare stop mot Sälen med stora familjen. Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2019
Tack 702antond
Omdömet skrevs 27 augusti 2019 från mobil enhet

Smaklöst. Pastasås utspädd så den rinner, påminner om soppa. Välj andra ställen eller förbli hungrig.

Tack 181g_rans
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Buffen var ljummen. pizzan har tjock botten ljummen oxå. Kunde kryddat upp maten mer. Smakade ingenting men lite ketchup över maten så smakade någonting.

Tack 56livsnjutare
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Restaurang Koket tittade också på

Filipstad, Värmlands län

Besökt Restaurang Koket? Berätta vad du tyckte!