Hennickehammars Herrgård
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Loka Brunn(Grythyttan)
Karlskoga Hotel(Karlskoga)
FiltreraAlla språk
1924 av 96 omdömen
Omdömet skrevs mars 6 2017 från mobil enhet

Fantastisk lunch i trevlig miljö. Bra service och maten smakade mycket bra. Vacker omgivning vid en sjö. Salladsbuffe, lunchbuffe som avslutades med god blåbärspaj och kaffe i salongen. Avstickaren från huvudvägen var väl värd att göra!

Bodde här: Mars 2017
Tack otto c
Omdömet skrevs februari 15 2017 från mobil enhet

Såhär ska ett bra konferens ställe vara. God mat med rikliga portioner, härlig omgivande miljö, fräscht gym och relax.
Konferens lokal med frukt, godis och bra utrustning. Trevlig hjälpsam personal. Vi kommer tillbaka till hösten :)

Bodde här: Februari 2017, reste i arbetet
Tack pennybridgefoodie
Omdömet skrevs januari 22 2017

Vi var där på en lång weekend nu i januari. Ingen snö förrän de sista kilometrarna rätt upp i skogen där hotellet låg så vackert upplyst mitt i mörkret, som i en saga. Mycket vänlig personal, UTSÖKT, kreativ mat, väldigt vackert inrett i salongerna med levande ljus överallt . Inte lika smakfullt inrett i rummen, men det är isåfall den enda (lilla9 anmärkningen.
Vi bodde i huvudbyggnaden.
Herrgården ligger mycket vackert i naturen och det finns välordnade promenader etc.
Ja, verkligen ett ställe att rekommendera!

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
3  Tack susanne681183
Omdömet skrevs januari 9 2017

Hennickehammars Herrgård är en herrgård jag besökt ett par ggr. Alltid hög kvalité på den mat som serveras, alltid bra service och har har du turen att bo i herrgården är rummen riktigt bra. Har ej bott i kringliggande byggnader. Utsikten är fenomenal och det finns en skogsstig som inte ska missas när tillfälle ges. En riktig pärla.

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Tack Fredrik L
Omdömet skrevs december 12 2016 från mobil enhet

Hennickehammar är ett ställe jag ätit på under ca 30 års tid,och har alltid varit nöjd! Både bra mat, och vacker miljö. Och vacker omgivning. Julbord var det nog 4-5 år sedan jag åt här sist, och nu var det dags igen! Det var lika bra som vanligt, fanns inget att anmärka på. Allt som man förväntar sig på ett julbord fanns, vackert upplagt och med skyltar som det stod vad det var för rätter. Personalen var snabb att duka fram mer mat hela tiden, och att ta bort använda tallrikar. Det här är ett mycket bra julbord som jag varmt rekommenderar, det enda negativa var att det sprang runt en massa barn och lekte och förde väsen( och grävde i godisskålarna med händerna) när vi fikade efter maten, men det är ju inte Hennickehammars fel!

Bodde här: December 2016, reste som ett par
1  Tack Peter S