Hennickehammars Herrgård
  • Restaurang
FiltreraAlla språk
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs november 26 2016 från mobil enhet

Jag var här på en konferens med 1 övernattning. Blev trevligt bemött av personalen, både i reception och restaurang. Bodde i huvudbyggnaden och rummen var helt ljuvliga, alla med olika storlek och inredning. Vi var flera med olika matpreferenser som vegetariskt, vegan och allergier och vid lunch och fika var allt noga utmärkt vad det innehöll. Både lunch och middag var super! Herrgården ligger väldigt vackert vid vattnet och med fina stigar för motion. Jag kan rekommendera detta ställe till alla som vi bo i lugn, vacker miljö och äta god mat.

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs oktober 23 2016

Två dygn i lugn och ro med SPA och skön massage. Underbar vistelse i höstmörkret god mat och gott vin . Vandring i skogen och mycket läsa i minisviten . Vi trivdes verkligen här och rekommenderar det gärna. Och inte minst den jättetrevliga personal . Tack Veronica med kollegor.

• Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Lars B
Omdömet skrevs oktober 6 2016 från mobil enhet

Har varit här i tre dagar på utbildning. Finns inget dåligt att skriva om detta ställe. Det ligger fantastiskt fint. Frukosten var jätte bra. Lunchen var kanon bra och middagen var underbar. Rummet var litet men otroligt charmigt. Som tur är kommer jag att få åka hit på mer utbildning snart igen

Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Tack Linda B
Omdömet skrevs september 26 2016

Tillsammans med kollegor reste vi till Hennickehammars herrgård för en tvådagars konferens/uppstart. Fina konferenslokaler och fantastisk mat! Jag bodde i Bäckgården (så hette en av byggnaderna vid herrgården) och fick en fin liten "minisvit" (som delades med en kollega) med 2x90-sängar, soffa med soffbord och ett fräscht, rent och fint badrum med dusch. Två fönster mot skog och sjö. Vi hade helpension med lunch, fika på för- och eftermiddag, 3-rätters middag på kvällen, frukost och lunch + fika på avresedagen. På eftermiddagen/kvällen badade vi i sjön, paddlade kanot, badade i tunna och gick långpromenad. Den här platsen kommer jag att besöka privat.

Tips för att välja rum: Jag bodde i Bäckgården med nyrustade rum. Be om rum med vy mot skog och sjö....mysigt då vi sov med öppna fönster p g a värmen.
  • Bodde här: Augusti 2016, reste i arbetet
Tack MiaSweden
Omdömet skrevs september 2 2016 från mobil enhet

Två helt fantastiska dagar i trevlig miljö med vacker omgivning. Konferenslokalen var helt igenom välplanerad med den teknik man kan önska. Mycket trevliga rum var och en unik på sitt sätt. En helt underbar matupplevelse. Alla måltider serverades vackert upplagt och allt var välsmakande. Personalen var vänliga, glada och serviceinriktade. Vi hade också tillgång till relaxavdelningen helt för oss själva

Bodde här: September 2016, reste i arbetet
1  Tack veronica1232016