Hennickehammars Herrgård
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Loka Brunn(Grythyttan)
    Karlskoga Hotel(Karlskoga)
    Mycket bra 4/5
    FiltreraAlla språk
    Omdömet skrevs oktober 23 2016

Två dygn i lugn och ro med SPA och skön massage. Underbar vistelse i höstmörkret god mat och gott vin . Vandring i skogen och mycket läsa i minisviten . Vi trivdes verkligen här och rekommenderar det gärna. Och inte minst den jättetrevliga personal . Tack Veronica med kollegor.

• Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
    Tack Lars B
    Omdömet skrevs oktober 6 2016 från mobil enhet

Har varit här i tre dagar på utbildning. Finns inget dåligt att skriva om detta ställe. Det ligger fantastiskt fint. Frukosten var jätte bra. Lunchen var kanon bra och middagen var underbar. Rummet var litet men otroligt charmigt. Som tur är kommer jag att få åka hit på mer utbildning snart igen

Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
    Tack Linda B
    Omdömet skrevs september 26 2016

Tillsammans med kollegor reste vi till Hennickehammars herrgård för en tvådagars konferens/uppstart. Fina konferenslokaler och fantastisk mat! Jag bodde i Bäckgården (så hette en av byggnaderna vid herrgården) och fick en fin liten "minisvit" (som delades med en kollega) med 2x90-sängar, soffa med soffbord och ett fräscht, rent och fint badrum med dusch. Två fönster mot skog och sjö. Vi hade helpension med lunch, fika på för- och eftermiddag, 3-rätters middag på kvällen, frukost och lunch + fika på avresedagen. På eftermiddagen/kvällen badade vi i sjön, paddlade kanot, badade i tunna och gick långpromenad. Den här platsen kommer jag att besöka privat.

Tips för att välja rum: Jag bodde i Bäckgården med nyrustade rum. Be om rum med vy mot skog och sjö....mysigt då vi sov med öppna fönster p g a värmen.
    • Bodde här: Augusti 2016, reste i arbetet
    Tack MiaSweden
    Omdömet skrevs september 2 2016 från mobil enhet

Två helt fantastiska dagar i trevlig miljö med vacker omgivning. Konferenslokalen var helt igenom välplanerad med den teknik man kan önska. Mycket trevliga rum var och en unik på sitt sätt. En helt underbar matupplevelse. Alla måltider serverades vackert upplagt och allt var välsmakande. Personalen var vänliga, glada och serviceinriktade. Vi hade också tillgång till relaxavdelningen helt för oss själva

Bodde här: September 2016, reste i arbetet
    1  Tack veronica1232016
    Omdömet skrevs augusti 24 2016 från mobil enhet

Vi stannade en natt på herrgården och njöt av en avkopplande omgivning för att senare på kvällen njuta av en tre rätters middag
    Några minus var att personalen vid frågor om herrgården och dess historia inte visste någonting
    Vid middagen bjöds vi på mat tre rätter utan någon som helst presentation om vad vi skulle få och äta
    Vi valde vin paketet och även då fick ingen information om vinsort dessertvinet vet vi inget om då man fyllde glasen i käket och bar in till bordet

Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
    Tack AgnetaBir