Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Martin Olsson

Bra men inte bäst

Omdöme om Åhus Resort
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 maj 2023
Enkelt men ett bra boende om man vill åka med familj och hänga i samma radhus istället för att ha skilda hotellrum. Det är lite trasigt och skavt här och var och vi fick börja med att dammsuga då det var damm och hundhår överallt. Läget är fantastiskt och personalen trevlig men en liten uppfräschning hade varit på sin plats, ersätt trasigt och fläckigt och töm soprummet. Totalt sett är vi nöjda då det inte är på rummet man tillbringar semestern.
Datum för vistelsen: maj 2023
3,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
0.2 km från Åhus Resort
1.4 km från Åhus Resort
Ingen förskottsbetalning krävs
4.4 km från Åhus Resort
Kostnadsfri parkering
"Tipi" holiday homes - modern and comfortable
3 035 kr
0.2 km från Åhus Resort
Go to your Happy Price
  • Booking.com
3.3 km från Åhus Resort
Camping i naturområde bland tallar och med servicesstuga med fräscha duschar och kök
  • Vio.com
  • Lol.travel
4.6 km från Åhus Resort
Vindskydd. Mycket trevlig kvällssittning
5.4 km från Åhus Resort
Visa fler hotell i Åhus
Omdömet skrevs 24 december 2022

Trevlig lägenhet. Enkelt men funktionabelt. Kändes välkomnande med glögg, clementiner och pepparkakor på bordet när vi kom. Härlig omgivning som inbjuder till härliga promenader oavsett årstid. Återvänder gärna. Karin S

Datum för vistelsen: december 2022
Tack karinsZ8668QU
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Bokade 5 nätter för 2 vuxna o 2 äldre barn. För det priset 2.800/natt hade vi förväntat oss mycket mer.
INGA aktiviteter som pool, gym, minigolf m.m. finns inom området. Allt ligger på avstånd och kostar pengar. Tillhör inte resorten..Finns absolut inget i området mer än matställe.
Plåtstolar på uteplatsen, billiga o lättskötta men hemska att sitta på. Duschen gick inte höja/sänka samt flyttade sig termostaten hela tiden mot varmare vatten.
Köket: Katastrof!!
Fanns inget "extra"
Saknade ugn,brödrost,pastakastrul,vitlökspress,assietter,äggkoppar,teskedar(fanns endast2) kniv som är lite slipad. Omöjligt att ens skära grönsaker med.Köpte aldrig kött.Vi försökte laga mat dag 1 men sedan åt vi ute då det var så torftigt i pentryt. Trasig AC Smutsigt. Extra hyra för lakan o handdukar. Frukost kostar.
Soprummet där man skulle slänga sopor var så snuskigt och skitigt så jag kunde knappt gå in.
Ingen städning på 5 dagar.
Man utger sig för att vara Resort-Hotell? Resort betyder boende i område med olika aktiviteter. Hotell serverar alltid frukost ,städar dagligen,håller med lakan o handdukar
Detta är det sämsta jag bott på för den kostnaden!
Är grymt besviken.Påtalade allt jag var besviken på men ingen reaktion kom.....

Rekommenderas INTE!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Moooniccca
Omdömet skrevs 30 juni 2021

Mysig utemiljö och nära stranden. Där var hår i badrum och på kuddar/säng från föregående gäster. Fläckar på säng, sängöverdrag och trasor man städar med. Inget desinfektionsmedel tillgängligt. Obekväma stolar och fläckiga bord på uteplatsen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack AAminaaa
Omdömet skrevs 22 juni 2021 från mobil enhet

Vi har varit här två gånger tidigare och bokat till midsommar 2021. Fick ett par dagar innan avresa veta från vänner som även de bokat stuga att de blivit nekade boende trots bekräftelse. Vi ringde upp receptionen och även vi fick då trots bokningsbekräftelse via Mail beskedet att ingen stuga var tillgänglig. Vad hade hänt om vi fått detta besked först midsommarafton på plats i Åhus efter lång körning med förväntansfulla barn, att vi inte hade boende! Trots detta besked går det via samma hemsida ännu att boka stuga, samma nätter, dock med chockhöjt pris, 5300kr natten. Detta för stugor som har tydliga renoveringsbehov! Att vi inte blivit kontaktade av Åhus resort är under all kritik!

Rumstips: Välj annat boende! Att enda ursäkten som gavs var att bokningssystemet nyligen ändrats, är under all kritik!
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack VirginiaSawa
Omdömet skrevs 8 januari 2021 från mobil enhet

Min man och jag bodde en natt på Åhus resort utifrån att det kändes säkert i dessa Covid 19tider. Vi fick en fräsch stuga. Frukosten som vi fick levererad till huset innehöll allt en kan önska. Sängarna var bekväma. Utan att be om det blev vi både körda till och hämtade från Gästgiveriet där vi åt middag på kvällen. Fantastiskt! Enda nackdelen var att temperaturen i stugan var lite låg.

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack 960evas