“Slitet”
Omdöme om Aspets Rokeri

Aspets Rokeri
Rankad som nr 4 av 26 Restauranger i Åhus
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Rörigt och slitet, väldigt lång väntetid på maten som var sådär, gick inte och beställa mer dricka utan ett ställa sig i en lång lång kö. Stressad okunnig och nonchalant personal . Finns bättre ställen i byn.

Tack Petsve10

Omdömet skrevs 28 juli 2020

Bra mat till bra pris i den bästa miljön o med den bästa servicen! Absolut ett ställe vi kommer återkomma till när vi är i krokarna.

Tack O7632BMmariaw
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Vi valde att äta på Äspets rökerioch vi blev inte besvikna. Båda jag och min sambo tyckte maten var otroligt god. Jag valde varmrökt lax, min sambo schnitzel. Portionerna var generösa, personalen trevlig, maten kom snabbt och de följer Folkhälsomyndighetens rekomendationer. Vi rekommenderar restaurangen varmt. Det finns speciell barnmeny. Utsikten är fantastisk över ån.

Tack Malin J
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt en sen lunch; stekt sill o potatismos & Stjerneskud. God mat o bra service. Trevligt att åka ”flotte” över från Skeppsbron.

Tack kristinal176
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Var på lunchdate med min fru och passade på att ta skytteln över hit. Gott och vällagat! Fick kanske vänta lite länge men vet inte om det är det vanliga. Stooora portioner.

Satt bra under tak med fin utsikt över hamnen. Corona-glest mellan bord och sittande. Bara bra!

Tack 280hanse

Resenärer som tittade på Aspets Rokeri tittade också på

Besökt Aspets Rokeri? Berätta vad du tyckte!