“Trevligt och gott”

Åhus Gästgivaregård
Rankad som nr 2 av 26 Restauranger i Åhus
Omdömet skrevs 17 september 2022 från mobil enhet

Rummet var modernt och lagom charmigt .
Vi tog alla en femrättersmeny och lite goda viner därtill.
Maten på det hela gott betyg . Inte himmelskt men ok med plus .
Trevlig och uppmärksam service (Kim ) gav upplevelsen extra plus.
Frukost hyfsat smakfull och fräsch.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack bertil2016

Omdömet skrevs 11 augusti 2022 från mobil enhet

En trevlig upplevelse rakt i genom från bokning till utcheckning. Jag bokade ett paket med boende och en trerätters middag som var över förväntan, Riktigt bra klass!

Rummet jag fick ligger i den nyrustade delen av hotellet, där har man har lagt ner så mycket möda och energi på att få till en härlig och spännande atmosfär. Det är riktigt häftigt hur man har lyckats skapat en ”Steampunk” design på rummet som ändå är elegant och ger en hemtrevlig känsla med en vacker utsikt över kanalen. Servicen och bemötandet är toppen, så jag ser fram emot nästa sommar

1  Tack Wander43215161999
Omdömet skrevs 7 augusti 2022

Rätt höga priser som inte lever upp till förväntningarna.
Min löjromstoast var inte värt 235 SEK - har ätit betydligt bättre sådan på andra ställen. Högrevsburgaren var helt ok men inte mer.
Servicen kunde har varit lite bättre, men det beror säkerligen på personalbrist.

1  Tack Marion K
Omdömet skrevs 4 augusti 2022 från mobil enhet

Efter besök på Absolut Home och deras rundvandring checkade vi in på Gästis.
Trevliga rum och vänlig personal. Trerätters meny ingick i vårt paket. Alla tre riktigt bra. Gott vin.
Mitt andra besök på mindre än ett år.

Tack 121perr
Omdömet skrevs 27 juli 2022

Vi tog en biltur från Ystad och hamnade i Åhus.
Solen sken och vi ramlade in på uteserveringen på Åhus Gästgivaregård.
Det var lyckat. Trevlig servitris fixade god öl på nån minut.
Jag åt fish n chips, mina vänner tog den gravade laxen.
Alla var glada. Kommer gärna tillbaka till denna oas.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Seaside322718

Resenärer som tittade på Åhus Gästgivaregård tittade också på

Åhus, Skåne län

Besökt Åhus Gästgivaregård? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.