“Toppenlunch”

Åhus Gästgivaregård
Rankad som nr 2 av 25 Restauranger i Åhus
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Åt en mycket god sej och ett plus med fin utsikt direkt vid vattnet. Snabb service, bra infravärme och filtar så inga problem att sitta ute. Fräsch och snyggt inredd toa.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack charlottt2016

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Lyhört i Åhus!
Gästis har kvaliteter utöver det vanliga. Bemötandet, restaurangen, atriumträdgården, läget i den mysiga lilla staden men vi måste ändå ge feedback efter vår andra långweekend att ljudisoleringen är 0. Allt hörs mellan rummen ( gäller nya delen) och den lilla gågatan känns som den passerar rakt genom rummet. Det drar ner betyget och vill man ha en ok natt-sömn så kan inte Gästis rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack stocolmo
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Trivsam restaurang med riktigt bra mat.
Trevlig och kunnig personal.
Verkligen värt ett besök när du är i Åhus.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 453joakimb
Omdömet skrevs 21 maj 2021

Vi var i Åhus en tisdagskväll i mitten av maj. Vi gick runt i hamnen och på Köpmannagatan för att hitta någonstans att äta och dricka, men allting var stängt både måndag och tisdag, förutom två pizzerior. Vi funderade på någon av dessa ställen när vi kom att tänka på Åhus Gästis, och si, där var det öppet. Det var så gott som fullsatt i matsalen, så mycket som coronarestriktionerna tillät.

Vi blev mycket trevligt och professionellt bemöta. Vi fick två perfekta White Lady, och kunde sedan välja vad vi ville äta både ur á la-cartemenyn och bistromenyn. Maten var god och vällagad.

Vi rekommenderar Åhus Gästis varmt!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Peter B
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Vacker miljö och mycket bra service. Väldigt fint att sitta på uteverandan. Maten håller tyvärr inte samma standard. Finns bättre ställen i Åhus att äta lunch på.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack Lena H

Resenärer som tittade på Åhus Gästgivaregård tittade också på

Åhus, Skåne län
Åhus, Skåne län

Besökt Åhus Gästgivaregård? Berätta vad du tyckte!