“Påskbuff’e”

Åhus Gästgivaregård
Rankad som nr 1 av 28 Restauranger i Åhus
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt gott. Vi fick bord i vinterträdgården i lugn och ro. Inte mycket folk och bra service. Trevlig personal trots en springig 4 åring. Mycket att välja på och även barnen var nöjda. Hade önskat en liten barnhörna för den minsta. Lök och spenatsoppan var bäst.

Tack Göran V

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Rikligt, fantasifullt och mycket gott! Fin och personlig service. Vi satt i den vackra vinterträdgården och njöt i fulla drag! Det som saknas för 5 p är att jag gärna vill veta var kött och fisk kommer ifrån? Närproducerat? Ekologiska råvaror?

Tack Erica V
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt påskbuffé! Mycket att välja på men det skulle kunna finnas mer. Inte så jätte barnvänligt. Det som väl var barnvänligt var otroligt gott. Superbra personal som direkt tog hand om en. Godis och fina desserter till efterrätt!!

Tack Carolina V
Omdömet skrevs 16 november 2017

Lugnt och behagligt i den trevliga matsalen, kunnig och trevlig personal. Fantastisk god mat samtliga rätter höll mycket hög standard, mycket väl värt en lång resa!

Tack PA49G
Omdömet skrevs 22 september 2017

Ett absolut måste! Ett gammalt gästgiveri som är väl omhändertagen. Ligger längst i hamnen.
Här serveras väldigt god mat, med mycket bra och trevlig service. Rummen är trevliga. Ett perfekt ställe för bröllop eller andra stora fester. De dukar då upp i innergården, vilket är utrymmet mellan fyra hus och med glastak. Känns som om du sitter ute, fast du är inne!!!

Tack Ingela G

Resenärer som tittade på Åhus Gästgivaregård tittade också på

Åhus, Skåne län

Besökt Åhus Gästgivaregård? Berätta vad du tyckte!