“Bra service!”

Åhus Gästgivaregård
Rankad som nr 1 av 26 Restauranger i Åhus
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt påskbuffé! Mycket att välja på men det skulle kunna finnas mer. Inte så jätte barnvänligt. Det som väl var barnvänligt var otroligt gott. Superbra personal som direkt tog hand om en. Godis och fina desserter till efterrätt!!

Tack Carolina V

Omdömet skrevs 16 november 2017

Lugnt och behagligt i den trevliga matsalen, kunnig och trevlig personal. Fantastisk god mat samtliga rätter höll mycket hög standard, mycket väl värt en lång resa!

Tack PA49G
Omdömet skrevs 22 september 2017

Ett absolut måste! Ett gammalt gästgiveri som är väl omhändertagen. Ligger längst i hamnen.
Här serveras väldigt god mat, med mycket bra och trevlig service. Rummen är trevliga. Ett perfekt ställe för bröllop eller andra stora fester. De dukar då upp i innergården, vilket är utrymmet mellan fyra hus och med glastak. Känns som om du sitter ute, fast du är inne!!!

Tack Ingela G
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Ett golfpaket med boende samt en trerättersmiddag, som varmt kan rekommenderas. Mat och dryck var verkligen bra och personalens attityd var att de trivdes på jobbet med gästen i fokus.

Tack magnusholst
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Jättegod mat. Vi åt ryggbiff och anka och det var absolut värt pengarna. Jättetrevliga servitörer och bra efterrätt

1  Tack kvargkalle

Resenärer som tittade på Åhus Gästgivaregård tittade också på

Åhus, Skåne län
Åhus, Skåne län

Besökt Åhus Gästgivaregård? Berätta vad du tyckte!