“God mat”

Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2018

Åt griljerade kamben jätte gott mysigt ställe ner vid vattnet o mycket service inriktad personal kan rekommenderas

Datum för besöket: juli 2017
Tack Monica M
Stophe C, Ägare på Amund, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2018

Tack så hjärtligt!

Omdömet skrevs 23 juni 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 8 personer som åt middag här. Dom flesta av oss åt deras hårt marknadsförda ribs och blev inte ett dugg besvikna, supergott! Som dryck blev det deras egna så kallade "Bryggöl" som även den var mycket god!
Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2018
Tack 929adam_
Omdömet skrevs 3 juni 2018

Trevlig liten restaurang i hamnen i Åhus. Lite hög ljudvolym då pratet inte absorberas m stämningen var god. Räkmacka till förrätt o sedan bbq planka, bägge var goda men det hade räckt m plankan. Bra service där de var intresserade av om allt var bra m inte på ett irriterande sätt. Ingen efterrätt då jag var mätt som en plätt.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 66annicas
Omdömet skrevs 20 oktober 2017

Åmund håller stilen år efter år och serverar eminenta kötträtter där revbenen är en personlig favorit som nu kan fås i en extra generös portion. Fantastiskt gott med sina delikata tillbehör.

Datum för besöket: september 2017
Tack perolofl814
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Åmund, tillsammans med Rökeriet, arrangerade och lagade maten till en lokal Oktoberfest. Vi fick köpa Schweinshaxe som takeout. Alla tillbehör (sauerkraut, potatis, rödvinssås, färsk senap och brysselkål) ingick. Rejäla portioner, lågt pris och MYCKET GOTT. Hoppas verkligen att detta arrangemang återkommer nästa år.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Bengt_Hojer
Stophe C, Ägare på Amund, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2017

Tack Bengt, du har möjlighet att äta haxe varje helg, oktober ut på/från Åmund. Välkommen

Resenärer som tittade på Amund tittade också på

Åhus, Skåne län

Besökt Amund? Berätta vad du tyckte!