“Hämtpizzor”

La Marina Restaurant
Rankad som nr 8 av 26 Restauranger i Åhus
Beskrivning: Välkommen till Restaurant La Marina i Åhus Till oss kommer du för att avnjuta en god Dagens Lunch, Napolitanska Pizzor, Pasta eller À la carte med familj, vänner eller arbetskollegorna. Vi har även Pizzor, pasta som take away. Vi använder oss av 3 olika Tippo 00 mjöl, det mjöl man använder sig av i Italien. Degen får kalljäsa 48 timmar innan den går in i ugnen. Våra pizzor är bakade över 400g i Stenugnen. Vi använder bara San Marzano-tomater från Campania, Italien. Och Fior di Latte en mozzarella gjord på första mjölken. Alla råvarorna och ingredienserna är av 100 procent Italiensk ursprung och är DOP märkta. BENVENUTI
Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Ringde o beställde två pizzor, Gorgonzola o Fyra ostar, för avhämtning. Snabb och väldigt trevlig service. Fantastiskt goda pizzor!!

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Culture11125589264

Omdömet skrevs 25 juli 2022 från mobil enhet

Riktigt goda pizzor men topp betyget dras tyvärr ner av omgivningen. Restaurangen ligger tyvärr nästan mitt i en rondell. Men ska man äta riktigt goda pizzor så är detta helt klart godkänt.

Tack Branzell
Omdömet skrevs 16 juli 2022 från mobil enhet

Riktigt bra mat, och trevligt bemötande. Vi varit här ett antal gånger, testat olika rätter, och allt har alltid smakat riktigt bra. I början var lokalen lite "bullrig" när det var mycket folk, vilket har minskat med gardiner.

Tack Folkez
Omdömet skrevs 13 juli 2022 från mobil enhet

Omdömmena i vår grupp på sex personer är fantastiskt goda pizzor och pastan var smakrik samt perfekt al dente.
Bra utbud på viner/ Prosecco
Ligger inte i turistfällan , men det är här det finns vällagad och mycket prisvärd mat

Tack Happiness243102
Omdömet skrevs 12 juli 2022 från mobil enhet

Trevlig personal, fräsch restaurang, riktigt god mat och trevlig atmosfär. Menyn innehöll många godsaker och samtliga rätter var riktigt bra och de blev klara inom rimlig tid. Rekommenderas varmt!

Tack Malin E

Resenärer som tittade på La Marina Restaurant tittade också på

Åhus, Skåne län
Åhus, Skåne län

Besökt La Marina Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.