Öppet i dag: 12:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bästa ever

Best day ever! Underbart ställe med underbar personal, har aldrig träffat någon så duktig på att ... läs mer

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan
Janandersson133
Kristianstad, Sverige
Intressant, lärorikt och underhållande om ett viktigt kulturarv

Mycket intressant och guiden Caroline var både trevlig och kunnig. Vi hade en fantastisk ... läs mer

Kjell_tipsar_om_mat
Playa del Inglés, Spanien
från mobil enhet
Läs alla 239 omdömen

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Ska börja med att säga guiden vi hade Kajsa suverän verkligen! Stor eloge till henne för hon gjorde denna rundtur intressant och väldigt informativ på ett väldigt lätt sätt! Så tack!

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack V2812UEalexandraa
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Mycket trevlig och intressant rundvandring med bra och kunnig guide.
Vi fick även blanda en cocktail.

Datum för upplevelsen: augusti 2021
2  Tack Pippi2019x
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Vi var fyra vänner på en semester runt om i Skåne. Vi upptäckte på Absolut Home av ren tillfällighet och bokade in oss på en guidad tur. Väl på plats togs vi hand om den oerhört professionell värden Cajsa Bruno. Den guidade turen bestod av en resa genom tiderna till Absolut Vodkas initiala resa, dess grundare och fascinerande resa till den mycket välkända produkten den är idag. Cajsa gjorde turen till en minnesvärd upplevelse, med mycket energigivande och intressanta anekdoter och fakta som sedan avslutades med provsmakning. Detta kan starkt rekommenderas!

Tack adisd2014
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Min sambo fick rundturen i 40-årspresent av sina syskon med respektive som också deltog. Vi hade inga direkta förväntningar och vara alla mycket nöjda med turen. Den kändes väl genomtänkt, den presenterades både verbalt av vår guide Mikaela och med hjälp av tekniken. Lagom lång och bra avslutning!

Tack 110carine
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Väl spenderad 1,5h.
Jätte trevlig guide (Agnes)
Rekommenderas starkt!
Olika upplevelser i olika rum för helhets upplevelse.

Tack Niclas K