Öppet i dag: 11:30 - 23:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Kanon

Mycket trevligt, lärorikt. Super trevlig värdinna , Isabella visade och berättade om Absoluts ... läs mer

Omdömet skrevs i går
CarinaF511
Guidad rundtur

Vi hade en fantastisk heldag på Absolut Home, först lunch och sen en guidad rundtur. Turen är ... läs mer

Omdömet skrevs för 3 dagar sedan
mariarK4303BI
Läs alla 182 omdömen

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Underbar och kunnig guide, roliga och fina bildspel om Absoluts historia. Vi hade en härlig dag hos er och kan bara rekommendera ett besök till alla vi känner!

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack 942piah
Omdömet skrevs 11 september 2020

Gillade att det både berättades och visades på väggar/skärmar, om historien. Väldigt proffsigt. Kul att få blanda egen drink. Guiden Isabelle var jätteduktig och talade högt och tydligt.

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack Skanefamilj
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

En estetiskt snygg visning med en kunnig och trevlig guide (Filip tror jag han hette). Intressant både om dagens produktion, företagstänk och hållbarhetsarbete i h även om företagets historiska rötter. Rekommenderas!

Tack niki-77
Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var på en guidad tur och Malin tog hand om oss!
Hon var duktig och engagerad.
Mycket bra och trevlig guidning på ca 1 1/2timme.
Kan varmt rekommendera denna tur.
Ta gärna turen med provsmakningen, om ni känner för det.

Tack marianthih2015
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Väldigt trevlig o intressant rundtur.
Bra guidat av Erik.
Synd att produktionen inte var igång på söndagen.

Tack stefanmR5880LC