“Proffsigt”

Boka bord
lör 18/9
20:00
Rankad som nr 1 av 25 Restauranger i Åhus
Beskrivning: Maten i restaurang Villan reflekterar den svenska mattraditionen, precis som Absolut. Råvaror från regionen serveras tillsammans med fantastiska drinkar. Vi hoppas att Absolut Home som helhet ska bidra till att stärka Sveriges position som måltidsdestination och bli en av Skånes mest framträdande turistdestinationer

Proffsig tur i Absoluts historia med egen drinkblandning, väl värt ett besök.
Påläst personal, underbar mat som serveras vackert upplagd.

Tack IKa7812

Kan varmt rekommenderas, professionellt genomfört, interaktivt utformat och där en fantastisk guide kompletterade historien fram till i dag.

Tack nillajssons

Mkt proffesionellt framförande av guiden Kajsa.
Hon gjorde det väldigt innehållsrikt o med humor.
Mkt intressant tur.
Vi rekommenderar verkligen ett besök på absolut home.

Tack Go136616
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig guide och bra upplägg på rundvandring. Roligt att blanda sin egen drink. Fin bar med kunnig och trevliga bartenders. Goda drinkar

Tack 143mikaeln
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Hela upplägget var bra från början till slut.
Guiden var toppen och berättade så att det knappt behövdes några följdfrågor.
Kul att få göra sin egen cocktail.

Tack KristinaP1809

Resenärer som tittade på Absolut Home Restaurant tittade också på

Åhus, Skåne län
Åhus, Skåne län

Besökt Absolut Home Restaurant? Berätta vad du tyckte!