“Absolut home”

Boka bord
fre 25/6
20:00
Rankad som nr 1 av 26 Restauranger i Åhus
Beskrivning: Maten i restaurang Villan reflekterar den svenska mattraditionen, precis som Absolut. Råvaror från regionen serveras tillsammans med fantastiska drinkar. Vi hoppas att Absolut Home som helhet ska bidra till att stärka Sveriges position som måltidsdestination och bli en av Skånes mest framträdande turistdestinationer

Rekommenderar varmt detta besök. Vilken toppen guide Filip är. Ett underbart stort engagemang. Värt varenda krona.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Expedition321356

Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Rolig och intressant guidad tur, som avslutades med en praktisk lektion i cocktail blandandets ädla konst. Proffsig guide

Datum för besöket: maj 2021
Tack monicapE8286QC
Omdömet skrevs 21 mars 2021 från mobil enhet

Började med en mycket god lunch och därefter hade vi en 1,5 timmes trevlig guidning.
Värt ett besök.

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack Hultgren
Omdömet skrevs 6 mars 2021 från mobil enhet

Väldigt god lunch och fantastiskt bra service.
Kul att testa originella cocktails blandade av duktiga bartenders.

Datum för besöket: mars 2021
Tack johanhlund
Omdömet skrevs 31 januari 2021 från mobil enhet

Bra tur m kunnig guide som gav en inblick i företagets historia samt vision. Bra service o Corona anpassat

Datum för besöket: januari 2021
Tack N3463SCsabinab

Resenärer som tittade på Absolut Home Restaurant tittade också på

Åhus, Skåne län
Åhus, Skåne län

Besökt Absolut Home Restaurant? Berätta vad du tyckte!