“Mycket bra”

Boka bord
sön 29/11
20:00
Rankad som nr 1 av 26 Restauranger i Åhus
Beskrivning: Maten i restaurang Villan reflekterar den svenska mattraditionen, precis som Absolut. Råvaror från regionen serveras tillsammans med fantastiska drinkar. Vi hoppas att Absolut Home som helhet ska bidra till att stärka Sveriges position som måltidsdestination och bli en av Skånes mest framträdande turistdestinationer
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Började med 4 fantastiska drinkar i utomhusbaren. Bartendern kan sin sak.

Beställde vars 2 mellanrätter.
Entrecote, torskkind,oxtartar och absolut home skaldjur. Alla rätter var väldigt goda.
Priserna kanske aningen i överkant

Personalen påläst och på hugget

Det som drar ner betyget är att toaletterna var väldigt ofräscha och utan toalettpapper.

Saknade också handsprit i dessa Coronatider.

Tack Håkan A

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Modern fräsch rundtur i historisk anda. Duktiga personliga guider.
Prisvärt!
Glöm inte besöka restaurangen efteråt.

Tack hrorberg
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Flott meny på pappret men lämnar mycket att önska. Oerfaren och osäker personal serverade på ett sätt som kändes som man va på en vanlig krog snarare än en finare restaurang. Maten va intetsägande och ganska smaklös.
Med tanke på priset så är helheten långt under förväntningarna

Tack Andreas_vbg
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi beställde in 5 rätter och 4 av dom var smaklösa och långt under förväntningarna. Hur kan man servera en entrecote som är well done och göra en tartar som är smaklös? Det är första gången som jag är missnöjd med en tartar. Servicen verkade oerfaren och var verkligen inget att hurra över. Hade varit trevligt att smaka av vinet innan det serverades och slippa be om menyn för att få dessert.

Tack Pathfinder802204
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade höga förväntningar på Absolut Home restaurang då den är rankad etta i Åhus, men blev tyvärr besvikna. Servicen var inte på topp och maten var ganska smaklös och intetsägande, trots en ’bra meny’ på pappret. Vi hade inte rekommenderat denna restaurang, man kan få mer för pengarna någon annan stans!

Tack sofiielarsen

Resenärer som tittade på Absolut Home Restaurant tittade också på

Åhus, Skåne län
Åhus, Skåne län

Besökt Absolut Home Restaurant? Berätta vad du tyckte!