“Roadtrip och koll på raukar ”

Langhammars Sea Stack Field
Rankad som nr 1 av 11 saker att göra i Fårö
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: <1 timme
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Idag var det uppehåll och lite kallt ute men det var absolut värt besöket hit.
Kan tänka mig att det är ännu vackrare i solsken och sommartid.

Tack JohanUlrika

Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Vi var där i solnedgången - oslagbart!
Det tar kanske tio minuter med bil från Fårösund och parkering finns en bit från raukområdet.

Tack Snokis
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

En otrolig och vacker plats skapad av naturen. Under ett besök på Fårö är detta en plats jag starkt kan rekommendera. Smal och krokig väg att ta sig dit på men det är det väl värt!

Tack Thomas M
Omdömet skrevs 10 september 2017

Detta raukområdet måste ses om du besöker Gotland och Fårö. Lätt tillgängligt, det går lika bra att cykla eller åka bil ända fram.

Tack Schelinek
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 september 2017

Det här är verkligen en magisk plats. Vilken tid på dygnet som helst, i strålande sol eller med ovädersmoln som tornar upp sig bakom raukarna. Men alltför blåsigt eller regnigt kan vara en utmaning. Vi var här en oerhört vacker augustikväll, och fick se solen gå ner i havet. Det var sagolikt. Missa inte den här platsen om du är på Fårö!

Tack AnnaN732013

Resenärer som tittade på Langhammars Sea Stack Field tittade också på

Besökt Langhammars Sea Stack Field? Berätta vad du tyckte!