“Kul ställe som är värt att”
Omdöme om Crêperie Tati

Crêperie Tati
Rankad som nr 2 av 4 Smått och gott i Fårö
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Kul ställe som är värt att åka en omväg för:) Tänk bara på att komma tidigt så kön inte är alldeles för lång:) Jättegoda galetter mm:) Marilyn med gravad lax var bäst:) Många rostiga bilar mm:)

29  Tack Sabina_B_700

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Roligt ställe med unik inredning och stil som är värt ett besök. Man blir otroligt mätt på galetterna. Det enda som drar ner betyget är den långa kön så planera ditt besök i god tid.

1  Tack harildsjohanna
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Crêpesen , miljön, bemötandet: allt är topp på detta smultronställe på Fårö. Både matiga och de söta crepesen är oerhört omsorgsfullt komponerade. Bilkyrkogården intill en stor bonus!

Tack 73g_ranr
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Service i världsklass och maten samt smakerna var magiska! Kom bara i god tid innan öppning för att slippa kö.

Tack kimhalvarsson
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Ballt crêperie mitt ute i tjottan. Rustik omgivning. Man sitter mellan oljefat och gamla bilattiraljer. Bra crêpes och väl värt ett besök. Stort tryck vilket medför rätt långa kötider (ca 1 timme, men väl värt väntan)

Tack libbo123

Resenärer som tittade på Crêperie Tati tittade också på

Besökt Crêperie Tati? Berätta vad du tyckte!