“Bästa creperiet vi upplevt!”
Omdöme om Crêperie Tati

Crêperie Tati
Rankad som nr 2 av 4 Smått och gott i Fårö
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Crêpesen , miljön, bemötandet: allt är topp på detta smultronställe på Fårö. Både matiga och de söta crepesen är oerhört omsorgsfullt komponerade. Bilkyrkogården intill en stor bonus!

Tack 73g_ranr

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Service i världsklass och maten samt smakerna var magiska! Kom bara i god tid innan öppning för att slippa kö.

Tack kimhalvarsson
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Ballt crêperie mitt ute i tjottan. Rustik omgivning. Man sitter mellan oljefat och gamla bilattiraljer. Bra crêpes och väl värt ett besök. Stort tryck vilket medför rätt långa kötider (ca 1 timme, men väl värt väntan)

Tack libbo123
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Fullpackat med folk trots pandemin. Fanns inga sittplatser men tog fortfarande beställningar vilket gjorde att stämningen blev kaotisk. Smutsig miljö med disk och otorkade bord. Mycket barnfamiljer. Vi var där en halvtimme efter öppning, rekommenderas att hänga på låset, speciellt vid regnigt väder.

Maten däremot var väldigt god, bland de godaste crépsen vi ätit. Brett utbud men förvirrande då det på menyn utomhus stod att vissa rätter var slut men inte på menyn vid kassan.

1  Tack Burriterna
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Vi har väntat i 2 timmar för att få maten och de andra som var efter oss och fick före oss.

Inte ok när man är där med din familj.
Enl personalen skulle vi vänta ca 20 men det blev 2 timmar

1  Tack Andreas B

Resenärer som tittade på Crêperie Tati tittade också på

Besökt Crêperie Tati? Berätta vad du tyckte!