“Spontan kaffe på vägen ”
Omdöme om Sylvis dottrar

Sylvis dottrar
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Fårö
Kök: Café
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Ännu en dag med roadtrip på Gotland och hamnade idag på Fårö. På vägen tillbaka till bilfärjan stannade vi på detta mysiga fik/bageri.
Äntligen fick jag smaka saffranspannkaka med grädde och salmbärssylt. Wow!
Mycket folk idag då det skulle handlas fikabröd. Trevligt ställe och tyvärr fanns inte så många sittplatser inomhus. Men finns det hjärterum.....

Kommer absolut att besöka igen och då sommartid.

Tack Johan och Ulrik... W

Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

Sista helgen för säsongen, jättegott matbröd och mycket gott fikabröd. Jättenöjda med allt vi prövar, längtar till nästa säsong. Lite av ett-måste....

Tack Annloffa
Omdömet skrevs 12 september 2017

Fint med bakverk och plats att sitta ute på både framsidan, utan tak och baksidan bakom själva bageriet/konditoriet. Fin service och fina bakverk.

Tack Jonas A
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Gott, välsorterat café och bageri. Vetebullarna är helt fantastiska. Frallor med solrosfrön och tranbär var också mycket goda.

Tack Bovieran
Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Hembageri/konditori och café med fantastiskt bröd.Varning för överkonsumtion! Det finns färdiga mackor och sallader. Bra service. Kan betala både med kort och kontant.

Tack Gita C

Resenärer som tittade på Sylvis dottrar tittade också på

Besökt Sylvis dottrar? Berätta vad du tyckte!