“Lite besviken”

Rankad som nr 3 av 4 Smått och gott i Fårö
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Blev ganska besviken då jag ville köpa galette med löjrom men dem var slut dagen vi var där (vi var där vid öppning). Därför åt jag en annan som inte var speciellt god. Men supermysigt inredd med alla bilar o skrot. Barnens crêpes var väldigt gulliga!

Tack sandramI4837MA

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Häftig miljö och god mat! Även en Hundvänlig restaurang Trodde att maten skulle dröja mer då det var många som besökte detta ställe, men vi behövde inte vänta särskilt länge! Ett plus var att vi även beställde en efterrätt samtidigt som maten då erbjöd dem att vi kunde säga till när vi ätit upp vår mat så fick vi efterrätten

Tack Malinlinnea9
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt ställe med häftig vintage inredning. Mysig trädgård att sitta i. Dock tog maten väldigt lång tid att få serverad, antagligen för att restaurangen nästan var fullsatt. Jag tycker personligen inte crêpesen var jättegoda, de var tunna och nästan lite brända, men jag äter inte crêpes så ofta så jag har inte så bra koll på hur de ”borde” smaka

Tack emmalinneas
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Visst känns det lite märkligt med skrotbilar och annat rostigt runt omkring. Men det fungerar.
Mycket gott både efterrätt creepes och mer matiga så kallade Galetter.
Trots högsäsong behövde vi inte vänta mer än 12 minuter på maten.

Rekommenderar verkligen ett besök här!

Tack Sallstrom
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

En junkyard med asgod mat och supermysig omgivning. Här kan man lätt fördriva en stund. En tidsresa bakåt och massa prylar att kika runt på! Missa inte. Kom i tid, mycket folk!

1  Tack mrsbloodykisses

Resenärer som tittade på Kutens Bensin tittade också på

Besökt Kutens Bensin? Berätta vad du tyckte!