“Goda pannkakor i härlig miljö”
Omdöme om Kutens Bensin

Kutens Bensin
Rankad som nr 3 av 12 Restauranger i Fårö
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Väl värt ett besök för lunch på denna lite dolda pärla på Fårö! Vi delade på en Marilyn samt en dessert med kolasås - båda var otroligt goda! Spännande och annorlunda ställe som påminner om en gammal bilskrot! Åker gärna hit igen!

Tack Madelene B

Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Oj, det var ett ställe att minnas. Kutens Bensin är ett riktigt skrotupplag!
Här fonder mesta som intresserar ett barn och även vissa vuxna :-)
Skullen andan falla påstå kan an äta på Kutens och då kan jag som testat rekommendera pannkakan Sommar med sylt, grädde och saffransglass, oj vad gott!
Mer som en efterrätt men Kutens har även annat att stoppa i magen.
/Christer

Tack Christer S
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Som många andra skrivit så är bara miljön en upplevelse. Sen så smakade galetterna supergott med, blev possitivt överrakskad och väldigt mätt. Det va första gången jag åt det men absolut inte sista.

Tack Marie-Louise H
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Ett måste om man besöker Fårö! Skön stämning, fantastisk, unik miljö o god mat! Var beredd på köer, ngt bättre kvällstid!

Tack AnneLie2222
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Charmigt ställe med annorlunda inredning både ute och inne. Massa gamla rostiga bilar och skyltar. Jättemysigt och vi testade en mer matig galette och en efterrätts och det var mycket gott! Bra att de är gjorda på bovete så att min man som är glutenintolerant även kunde äta.

Tack Jenny S

Resenärer som tittade på Kutens Bensin tittade också på

Besökt Kutens Bensin? Berätta vad du tyckte!