“Härligt!!”
Omdöme om Bistro Albatross

Bistro Albatross
Rankad som nr 8 av 14 Restauranger i Fårö

Underbart läge vid havet, trevligt bemötande och jättegod mat
70-tals inredning med massa bilvrak på tomten skapar en spännande miljö

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack HeleneWennerlund

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Fantastisk mat av franska kockar, goda viner och vänlig servis. Vi gjorde två besök på Albatross med vänner innan vi seglade vidare. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2021
Tack CatBX
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

God mat och fantastisk utsikt. Fördrinken med rosé och hallon var lite så där men annars full pott. Magisk kväll!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack nilrou
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Efter 1h20min väntan på varmrätt och ingen servis som tittat till oss under tiden, gick vi hem. Synd - förra sommaren och den dessförinnan var magisk.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 111idas
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Var på Fårö och tittade in på Kutens men mycket folk, hade ändå tänkt Albatross efter att ha fått en bra känsla som visade sig stämma. Kanonutsikt över sjöängarna och maten, dagens lunch, så prisvärd och framförallt mycket vacker med utsökt smak. Kolja med polenta och basilikasås. Trevliga tjejer som gav bra service. Tack till den franska kocken för den goda och estetiskt upplagda maten, lämnade med ett leende på läpparna och mätta i magarna!

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack bodils324

Resenärer som tittade på Bistro Albatross tittade också på

Besökt Bistro Albatross? Berätta vad du tyckte!