Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Booking.com
Priceline
eDreams
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten

Datum för vistelsen: augusti 2019
    • Läge
    • Rum
    • Service
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Maite049, Gerente på Hotel Los Cinco Enebros, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2019

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Restyp: Reste med vänner

Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste med familjen
Maite049, Gerente på Hotel Los Cinco Enebros, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2018

Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Datum för vistelsen: september 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Rum
    • Service
Maite049, Gerente på Hotel Los Cinco Enebros, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2017

Visa fler omdömen