Omdömet skrevs 12 mars 2018

+ läget nära tunnelbanan, personalen och renligheten
- att det var väldigt varmt, att frukosten inte höll vanlig scandicstandard med vattnig äggröra och torra pannkakor, kapselmaskinen på rummet som skapade en sörja som näppeligen kan kallas kaffe.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Steph686
Henna L, Receptionschef på Scandic Kista, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Kära gäst,

Tusen tack för din kommentar. Vad trevligt att du uppskattar läget, personalen och städningen. Jag ska ta vidare feedbacken om värmen och frukosten till ansvariga. Vi vill hela tiden tiden bli bättre och jobba på våra brister så dina kommentarer är värdefulla för oss.

Hoppas vi får möjlighet att hälsa dig varmt välkommen snart igen!

Omdömet skrevs 23 januari 2018

Ett trevligt litet hotell som ligger i närheten av jobbet. Hade det inte varit för närheten till jobbet hade nog besöken varit färre. Annars nära till tunnelbana och pendel så det ligger bra ur den synpunkten. Trevlig frukostmatsal.

• Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Håkan B
Henna L, Receptionschef på Scandic Kista, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2018

Hej Håkan,

Tack för att du tagit din tid och gett feedback efter din vistelse hos oss. Vad trevligt att höra att du uppskattar vår frukostmatsal och läget. Hoppas vi får möjlighet att hälsa dig varmt välkommen igen.

Önskar dig en trevlig helg!

Omdömet skrevs 15 januari 2018

Kort restid från T-centralen. Nära Gallerian om du vill shoppa eller välja mellan många olika matställen.
Trevligt hotell med bra standard och god frukost. Trevligt bemötande från all personal. Bra sängkomfort

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 97carinel
Henna L, Receptionschef på Scandic Kista, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2018

Kära gäst,

Tusen tack för du tagit dig tid att lämna denna fina kommentar efter din vistelse hos oss. Det glädjer mig att du trivdes med rummet, frukosten och uppskattade servicen från personalen.

Hoppas vi snart får möjlighet att hälsa dig varmt välkommen igen.

Omdömet skrevs 8 januari 2018

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Henna L, Receptionschef på Scandic Kista, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Omdömet skrevs 4 januari 2018

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par