FindHotel
getaroom.com124 US$
Omdömet skrevs 13 juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Johan W, Front Office Manager på Scandic Victoria Tower, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2017

Omdömet skrevs 9 juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017

Omdömet skrevs 6 juni 2017

Var på konferens och upplevde hotellet som mycket bra. Lätt att parkera på mässans P-platser precis utanför. Servicen och personalen var jätte bra. Restaurangen serverade mycket god mat. Gymet var rent och fräscht!

Tack annawN9830XD
Svar från företaget:Svarade 9 juni 2017

Hej Anna!
Stort Tack för din recension, va glad jag blir att ni hade en bra upplevelse & att ni hade ett bra möte hos oss att du kände dig välkommen och att personal var serviceminded!
Visst är gymmet härligt på 22:a våningen.
Varmt välkommen tillbaka
Bästa hälsningar Anna
Bokningschef

Omdömet skrevs 3 juni 2017

Svar från företaget:Svarade 5 juni 2017

Omdömet skrevs 30 maj 2017 från mobil enhet

Riktigt häftigt att tillbringa två dagar på 33e våningen i utmärkt kurslokal.
Gott fika supergod mat och bra personal.

Jag bodde dessutom på hotellet.
Det var rent och fräscht.
Frukosten var rejäl och allt man önskade och lite till fanns att få.

Jättetrevlig personal både på hotellet och i konferensen.
Ett minus!
Om man bor på hotellet och vill ha en kopp te med sig upp på rummet för man köpa det...
Det var snålt när man ändå betalar så pass mycket och är gäst.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Ypsilon65
Svar från företaget:Svarade 5 juni 2017

Hej Ypsilon65
Tack för din recension! Va roligt att höra att du hade en bra vistelse på vår konferensavdelning på 33 våningen visst är lokalerna ljusa och trevliga!
Kul att du även gillar vår frukost, ja det stämmer vi har vår shop som är öppen 24/7 där man kan köpa dryck samt lättare mat när restaurangen är stängd.
tråkigt att du upplevde det som något negativt.
Hoppas vi får se dig här igen!
Vänlig hälsning Anna Bokningschef